اخبار

قابلیت خرید اینترنتی از طریق اینستاگرام ممکن می شود

شرکت هایی که از طریق اینستاگرام سعی می کنند به تبلیغات و فروش دست بزنند، مجبورند لینک خرید مورد نظرشان را در قسمت توضیحات صفحه قرار بدهند؛ در واقع تنها نقطه ای از اینستاگرام که می تواند «لینک» باشد.
حالا شبکه اجتماعی پرطرفدار که بر این موضوع اشراف کامل داشته، تصمیم گرفته روند خرید و فروش را در اینستاگرام هموار سازد؛ البته فقط برای برندهای خاصی.
از هفته آینده برخی از کاربران نسخه iOS این اپلیکیشن، تصاویری مشاهده خواهند نمود که در گوشه آن علامتی به نشانه سبد خرید وجود دارد.
با کلیک کردن روی آن، آیتم هایی که در داخل تصویر قابل خریداری است همراه با توضیح کوتاه و قیمت مشخص می شود.
 

tumblr_inline_ofxjbvt8Bu1tayze1_540-w600

کاربر می تواند با انتخاب هرکدام وارد صفحه اختصاصی آن محصول شده و بعد از مشاهده تصاویر واضح و مشخصات کامل آن، با کلیک بعدی وارد وب سایت خرید اینترنتی مورد نظر شود.
شرکت زیرمجموعه فیسبوک فعلاً با برندهایی مانند «JCrew» یا «Kate Spade» قرارداد بسته، هرچند قصد دارد به زودی اغلب برندهای معتبر دنیا امکان استفاده از این قابلیت را داشته باشند.
اگرچه هنوز مشخص نیست شخصیت ها و فعالان اینستاگرام نیز از این قابلیت برخوردار خواهند بود یا خیر؛ ولی طبیعی است شرکت مربوطه با توجه به پتانسیل برهم ریختگی و اسپم های گسترده حاضر در شبکه های اجتماعی، محدودیت های قابل توجهی در این زمینه اعمال کند.
اینستاگرام فعلاً به نشر همین اطلاعات بسنده کرده و جزئیات و اعلام تاریخ عرضه عمومی آن را به آینده موکول کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا