اخبار

قابلیت ذخیره سازی در بایگانی به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شد

در ماه های اخیر شاهد هستیم که اینستاگرام تلاش های زیادی برای اضافه کردن ویژگی های جدید و جذاب به این اپلیکیشن اشتراک تصویر کرده است. این ویژگی های جدید ما را به شدت به یاد اپلیکیشن اسنپ چت می اندازد که از مدت ها پیش آن را به کاربران خود ارائه می کرده است و همه از این ویژگی های تکراری زیاد هم خوشحال نمی شوند.
در حالی که اسنپ چت یک سرویس برای ارسال سریع تصاویر و ویدئوها بدون گذاشتن زمان برای ویرایش آن ها است، اپلیکیشن اینستاگرام همیشه مکانی برای به اشتراک گذاری همین چیزها بود البته با این تفاوت که این اپلیکیشن این کار را با کیفیت بالا و همچنان قابلیت های ویرایش تصاویر در اختیار کاربران قرار می دهد.
در آخرین ویژگی هایی که این کمپانی به این اپلیکیشن اضافه کرده است به نظر می رسد که اینستاگرام در حال برگشت به همان فلسفه ی اصلی که برای آن ساخته شده بود است – مکانی برای به اشتراک گذاری تصاویر با دوستان و خانواده.
ویژگی جدید با نام ” ذخیره در بایگانی ” عرضه می شود و نام آن کاملا روشنگر کارایی آن است. در ۶ سالی که از شروع کار اپلیکیشن اینستاگرام می گذرد این اپ هیچگاه به کاربران اجازه نداده تا بر روی یک عکس کار کرده و آن را بایگانی کرده تا بعدا به ادامه ی ویرایش آن بپردازند. این یکی از کاربردی ترین نیازی بود که در این چند ساله در این اپ غایب بوده است و امروز بالاخره کاربران به آن دسترسی پیدا کردند. این ویژگی جدید در یک ماه گذشته به صورت آزمایشی بر روی بعضی از کاربران تست شده و اکنون به صورت آهسته قرار است برای عموم عرضه شود.
 

 
فقط این ویژگی جدید چگونه کار می کند؟ به طور کاملا ساده. وقتی که شما به اینستاگرام می روید و می خواهید عکسی را به اشتراک بگذارید، شما نیاز دارید تا حداقل یک سری ویرایش هایی بر روی عکس خود انجام دهید ( افکت، توضیح، اضافه کردن مکان و یا فیلترها). هر وقت شما یکی از این ویرایش ها را انجام دادید و قصد داشتید ادامه ی آن را بعدا انجام دهید علامت برگشت به عقب را در بالای صفحه فشار دهید و پیامی برای شما بالا می آید که آیا می خواهید این را در بایگانی ذخیره کنید یا خیر؟ این ویژگی بسیار خوب و کاربردی است و ای کاش سال های پیش به این اپ اضافه می شد و اکنون خیلی دیر است.
اگر شما هنوز این ویژگی را در اپ اینستاگرام خود ندیده اید نگران نباشید. انتشار این ویژگی برای کاربران از امروز شروع شده است و ممکن است چند روزی طول بکشد تا شما هم به آن دسترسی پیدا کنید.
 
منبع : phoneArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا