اخبار

قابلیت پشتیبانی از فایل های RAW با بروزرسانی جدید اچ تی سی وان ام ۹

 
 
شرکت اچ‌تی‌سی برای بهبود عملکرد دوربین گوشی پرچمدار خود یعنی وان ام ۹ بروزرسانی جدیدی ارائه کرده است. این بروزرسانی وان ام ۹ را قادر می‌سازد تا از فایل‌های RAW پشتیبانی کند. با زومیت همراه باشید.

پیش از این در ماه آپریل بود که شرکت اچ‌تی‌سی بروزرسانی را برای پرچمدار خود یعنی وان ام ۹ ارائه کرد که در رابطه با بهبود دوربین پشتی این گوشی هوشمند بود. این بروزرسانی قابلیت‌های دوربین پشت اچ‌تی‌سی وان ام ۹ را بهبود داد و باعث شد تا این گوشی در موقعیت‌های گوناگون از جمله فضاهای داخلی و بیرونی تصاویر بهتری ثبت کند. اما دیروز این شرکت بروزرسانی جدیدی برای اَپ HTC Camera ارائه کرده که قابلیت پشتیبانی از فایل‌های RAW را برای اچ‌تی‌سی وان ام ۹ به ارمغان می‌آورد.
اگرچه اَپ دوربین بر روی گوشی‌های مختلف اچ‌تی‌سی وجود دارد ولی این بروزرسانی فقط وان ام ۹ را قادر به پشتیبانی از RAW می‌کند. این امر به کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویر بهتری را با دوربین پشتی وان ام ۹ خود بگیرند.
همانطور که احتمالا می‌دانید، برخلاف اچ‌تی‌سی وان ام ۸ که سال گذشته با دو دوربین در پشت عرضه شده بود، پرچمدار سال ۲۰۱۵ اچ‌تی‌سی به یک دوربین پشتی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.
البته همان‌طور که در تست‌های مختلف نشان داده شده است، دوربین پشتی وان ام ۹ در مقایسه با پرچمداران دیگر بازار کیفیت پایین‌تری دارد ولی خیلی خوب است که می‌بینیم اچ‌تی‌سی در تلاش است تا با ارائه بروزرسانی‌هایی کیفیت عکس‌برداری وان ام ۹  را بهتر کند.این بروز رسانی برای سایر گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی دارای بهبودهای جزیی است.
این بروزرسانی جدید را می‌توانید از اینجا دانلود کنید کنید.
 
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا