اخبار

قابلیت Audio Routing به آخرین نسخه Redstone ویندوز ۱۰ موبایل افزوده شد

مایکروسافت قابلیت جدیدی را در نسخه ساخت Redstone ویندوز ۱۰ موبایل قرار داده است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند مشخص کنند که صدای تماس‌های صوتی یا ویدیو‌ها از کجا پخش شوند.
جدید‌ترین نسخه‌ی ساخت Redstone در ویندوز ۱۰ موبایل قابلیت جدیدی را به ارمغان آورده است که به کاربران اجازه می‌دهد انتخاب کنند صدای تماس‌ها یا ویدیو‌ها از کجا پخش شوند. این قابلیت جدید Audio Routing نام دارد و به کاربران ویندوز ۱۰ موبایل اجازه می‌دهد که مشخص کنند صدای تماس‌ها یا ویدیو‌ها در دستگاه بلوتوثی یا اسپیکر موبایل پخش شوند.
 
Audio Routing
قابلیت دیگری که در این نسخه به دستگاه افزوده شده امکان روشن شدن خودکار اسپیکر است. به این شکل اگر شما در حال گوش دادن به تماس صوتی باشید و گوشی را از گوش‌تان دور کنید، در این صورت اسپیکر دستگاه روشن خواهد شد و ادامه مکالمه از اسپیکر اصلی انجام خواهد شد. قابلیت Audio Routing در طول هفته‌های آینده به دستگاه‌هایی که از Windows Insider استفاده می‌کنند، اضافه خواهد شد.
Audio Routing
بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل از هفته گذشته به‌تلفن‌های هوشمند ویندوزی منتشر شده است و چندی پیش اعلام شد که حدود ۵۰ درصد از موبایل‌های ویندوزی فعال، به نسخه جدید بروز خواهند شد که این موضوع به محبوب‌ترین تلفن ویندوزی مایکروسافت با نام نوکیا لومیا ۵۲۰ نیز مربوط می‌شود و بر این اساس تلفن هوشمند مذکور نیز نسخه جدید را دریافت خواهد کرد.
Audio Routing
 
منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا