اخبار

قاب هایی ویژه برای گلکسی اس ۸

قاب گلکسی اس 8

امروزه یکی از اصلی‌ترین مولفه در کنار تلفن همراه هوشمند در دسترس بودن قاب‌های متنوع و با هر شکل و کاربردی است زیرا مسلما هیچ کاربری علاقه ندارد تا با هزینه هنگفت تعویض صفحه نمایش شکسته شده و یا قطعه آسیب‌دیده روبرو شود. در همین راستا نیز شرکت‌های تولید کننده قاب‌های حرفه‌ای همزمان با ورود یک پرچم‌دار رونق خاصی می‌گیرند. به این منظور نیز اکنون قصد داریم تا در ادامه به معرفی چند قاب بسیار کاربردی و مقاوم در برابر ضربه ارائه شده برای سامسونگ گلکسی اس ۸ بپردازیم. این قاب‌ها می‌توانند به‌راحتی تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۸ کاربران را از خطراتی نظیر خط و خش، افتادن، خیس شدن و بسیاری خطرات دیگر حفظ کنند.

Supcase Unicorn Beetle Pro

این قاب محافظ تشکل شده از سه بخش بسیار اصلی از جمله کاور پشتی، محافظ بخش جلوی دستگاه و یک کاور چرمی تشکیل شده است و به‌این‌ترتیب وزن دستگاه به‌هیچ‌عنوان بیش‌ازاندازه زیاد نمی‌شود اما مسلما حجم آن بسیار زیاد خواهد شد. این قاب با قیمت ۱۸ دلار در بازار موجود است.

Zizo Static Series

قاب‌های کمپانی زیزو همگی مورد آزمون پرتاب ارتش قرار گرفته‌اند پس درواقع و بر اساس استانداردهای ارتش برای حفظ تلفن همراه شما در برابر پرتاب شدگی بسیار مناسب هستند. علاوه بر محافظت بسیار بالا، زیبایی این قاب‌ها نیز حائز اهمیت است. به‌خصوص که کاربر برای خرید آن‌ها ۷ انتخاب در زمینه رنگ این قاب‌ها را پیش روی دارد. قیمت این قاب ۱۱ دلار است

Caseology Legion

این قاب‌ها همیشه در کنار مقاومت بسیار زیبا بوده و بسیار اندازه تلفن همراه هدف خود طراحی شده‌اند. با استفاده از این قاب تمامی کلیدها پوشیده می‌شوند اما هنوز پورت‌های دستگاه بدون پوشش می‌مانند. رنگ‌های ارائه شده نیز سیاه و خاکستری هستند که با رنگ‌های ارائه شده بر روی گلکسی اس ۸ همخوانی دارند. این قاب در دسته ۲۰ دلاری‌ها طبقه‌بندی می‌شود.

Poetic Revolution

قاب گلکسی اس 8

این قاب یک قاب دوتکه‌ای است که تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۸ شما در آن قرار می‌گیرد. بیشتر قاب‌های این کمپانی با محافظ صفحه نمایش ارائه می‌شوند اما در زمینه گلکسی اس ۸ و به دلیل صفحه نمایش خمیده این محافظ همراه با قاب یاد شده ارائه نخواهد شد. با این حال لبه‌های برآمده این قاب به‌خوبی می‌توانند دستگاه یاد شده را در برابر ضربات مقاوم‌سازی کنند. این قاب با برچسب قیمتی ۱۵ دلار ارائه می‌شود.

Spigen Tough Armor

قاب گلکسی اس 8

قاب‌های ارائه شده توسط کمپانی Spigen مناسب هر زمان و مکان است. این قاب دارای یک لایه محافظتی در درون و لایه‌ای دیگر در بیرون است. علاوه بر این بر روی این قاب نیز یک استند بسیار کوچک طراحی شده است که با باز کردن آن می‌توانید تلفن همراه خود را به‌راحتی بر روی آن تکیه داده و به تماشای ویدیو بپردازید. قیمت این مدل نیز ۱۷ دلار است.

البته لازم به ذکر است که تمامی این قاب‌ها برای شرایط سخت ساخته شده‌اند و محافظان بسیار خوبی برای تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ هستند. به همین دلیل نیز باید انتظار داشت که خرید و سوار کردن این نمونه بر روی این دستگاه آن را طبیعتا اندکی بزرگ‌تر و سنگین‌تر می‌کند. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که تلفن همراه هوشمند خود را در شرایط مناسبی نگه‌داری می‌کنید و به این حد از مراقبت نیازی ندارید، می‌توانید به سراغ قاب‌های زیباتر با طراحی ظریف‌تر و البته محافظ ضعیف‌تر نیز بروید.

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا