اخبار

قیمت، زمان عرضه و تاریخ پیش خرید سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج

رویداد بزرگ سامسونگ در MWC 2016 برگذار شد و همانطور که انتظار می‌رفت گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ به فاصله‌ی کمی از ال‌جی جی ۵ معرفی شدند. این دو گوشی جدید گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نام دارند که اکنون جزئیات از قیمت و زمان عرضه آن به بازار جهانی در اختیارمان قرار گرفته.
سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در حال حاضر جدیدترین گوشی های سامسونگ هستند که دقایقی پیش در نمایشگاه بارسلون حضور پیدا کردند. طبق اطلاعات موجود، پیش خرید این دو گوشی از ۲۳ فوریه مصادف با ۴ اسفند آغاز خواهد شد. دیگر محصولی سامسونگ طی این رویداد رونمایی کرد، هدست Gear VR بود که این دستگاه از ۱۸ مارس به همراه پک متشکل از شش بازی رایگان ارائه خواهد شد.
پرچمداران جدید سامسونگ، ۱۱ مارس به بازار راه پیدا خواهند کرد؛البته پیش از آن سامسونگ این امکان را فراهم خواهد آورد تا علاقه مندان بتوانند ۲۴ فوریه کار با این دو گوشی را در نمایندی های سامسونگ تجربه کنند.
گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ در رنگ های سیاه عقیقی و طلایی پلاتینیومی ارائه خواهد شد در صورتی که گلکسی اس ۷ اج علاوه بر این دو مدل، با رنگ نقره‌ای تیتانیومی هم قابل دسترس قرار خواهد بود.قیمت پایه‌ برای گلکسی اس ۷، ۶۴۹ دلار و برای گلکسی اس ۷ اج نیز ۷۴۹ دلار خواهد بود.
FireShot Screen Capture #136 - 'Samsung Galaxy S7 and S7 Edge price, release date, and preorder bonus' - www_phonearena_com_news_Samsung-Galaxy-S7-and
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا