اخبار

قیمت آیفون ۹ و آیفون ایکس اس چقدر خواهد بود

به نظر می رسد که اپل امسال تصمیم گرفته تا قیمت گوشی های پرچم دار خود را کاهش دهد. در این راستا قیمت آیفون ۹ و آیفون ایکس اس فاش شد.
در گزارشی اعلام شده بود که اپل هزینه سخت افزاری یکی از گوشی های پرچمدار جدید خود را کاهش خواهد داد. یکی از این گوشی‌ها آیفون ایکس اس بوده و به عقیده تحلیلگر مشهور شرکت KGI Securities آقای مینگ‌-چی کو، در کنار دو مدل دیگر سپتامبر (شهریور – مهر) سال جاری معرفی خواهد شد.
آیفون ایکس اس که دارای نمایشگر ۵٫۸ اینچی اولد است مستقیما جانشین آیفون ایکس خواهد شد. این شرکت در سال جاری دست به اقدامی جدید زده و یک فبلت ۶٫۵ اینچی با نمایشگر AMOLED به نام آیفون Xs پلاس عرضه خواهد کرد. آخرین مدل آیفون ۹ بوده و با وجود داشتن نمایشگر ۶٫۱ اینچی LCD جانشین آیفون ۸ به شمار خواهد آمد.
هر سه گوشی دارای طراحی بدونه حاشیه بوده و به دوربین سلفی TrueDepth و در پی آن فیس آیدی مجهز خواهند شد، اما آیفون ۹ فاقد دوربین دوگانه بوده و درون آن خبری از پشتیبانی از ۳D تاچ نیست.
بر اساس گزارشی مشخص شده که آیفون ۹ در بین گوشی های معرفی شده قیمت ۷۰۰ دلاری خواهد داشت که پایین ترین قیمت در بین گوشی های دیگر معرفی شده در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. در صورت کنار گذاشتن نسخه جدید آیفون SE، این مدل را باید ارزان قیمت‌ترین گوشی اپل در سال جاری بدانیم. قیمت آیفون ایکس اس برابر ۸۹۹ دلار خواهد بود که از نسخه ۶۴ گیگابایتی آیفون ایکس ۱۰۰ دلار ارزان‌تر است. قیمت آیفون Xs پلاس با وجود داشتن صفحه نمایشی بسیار بزرگ با پنل AMOLED، برابر با آیفون ایکس ۹۹۹ دلاری است.
به عقیده این تحلیلگر، آیفون ۹ فروش بیشتری در مقایسه با دو گوشی موبایل دیگر سال ۲۰۱۸ اپل خواهد داشت. همچنین متوسط قیمت آیفون‌های کنونی، بعد از عرضه محصولات جدید کاهش پیدا می‌کند.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا