اخبار

قیمت بسته های اینترنت ایرانسل دو برابر شد

شرکت ارتباطی ایرانسل که دیروز خبر ارزان شدن مصرف آزاد خود را انتشار داد، همزمان تعرفه برخی از بسته های اینترنت همراه خود را تا دو برابر گران کرد.

ایرانسل که ماه گذشته بسته های بلند مدت را برای استفاده کاربران از دیتای موبایل عرضه کرد، از امروز بسته های جدیدتری را به سبد پیشنهاد های اینترنتی خود افزود.

در این قیمت گذاری جدیدبسته های اینترنت همراه، تنها چهار تعرفه قدیمی توسط ایرانسل افزایش یافته است. بدین ترتیب بسته یک روزه ۱۵۰ و ۵۰۰ مگابایتی به ترتیب از یک هزار و ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ۲ و ۶هزار تومان تبدیل گشت.

همچنین قیمت بسته های ۳۰ روزه ۲ و ۵ گیگابایتی به ترتیب از ۱۰ و ۲۰ هزار تومان به ۲۰ و ۴۰ هزار تومان تغییر کردند. البته به غیر از این تغییرات در بسته های جدید و بلند مدت ایرانسل تغییری دیده نمی شود.

هنوز دلیل این افزایش قیمت ها از طرف مسئولان این اپراتور اعلام نشده است. احتمال می رود این تغییرات به خاطر راه اندازی شبکه نسل چهارم تلفن همراه (۴G) صورت گرفته باشد.

ایرانسل در روز های ۲۹ آبان و ۱۲ آذر به ترتیب اینترنت نسل چهارم خود را در مشهد و سراسر کشور راه اندازی کرد. باید منتظر بود و دید واکنش مردم، وزیر ارتباطات، کمیسیون تنظیم مقررات و رگولاتوری در قبال تغییر تعرفه چگونه خواهد بود.

منبع : دیجیاتو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا