اخبار

قیمت نسخه ۲۰۱۶ گلکسی J7 و J5 سامسونگ اعلام شد

قیمت نسخه ۲۰۱۶ گلکسی J7 و J5 توسط کمپانی سامسونگ اعلام شد. سامسونگ الکترونیک هم‌اکنون قیمت گذاری برای هر دو گوشی هوشمند میان رده‌ خود از سری گلکسی J را که به‌طور رسمی در ماه مارس گذشته رونمایی کرده‌ بود، اعلام کرد. این دو نسخه‌ی ۲۰۱۶ از گوشی‌های گلکسی J7 و J5 است که هم‌اکنون در موطن اصلی این کمپانی به فروش می‌رسد.
گوشی گلکسی J5 مدل ۲۰۱۶ با برچسب قیمت ۲۹۰,۰۰۰ وون کره (معادل ۲۵۴ دلار آمریکا) درحالی که قیمت نسخه ۲۰۱۶ گلکسی J7 با رقم ۳۶۳,۰۰۰ وون (۳۱۸ دلار) ارزیابی شده است. این دو دستگاه مارس گذشته درابتدا در چین معرفی شدند؛ اما هیچ کلمه‌ای درباره‌ی آن‌که این دستگاه در کشورهای دیگر با چه قیمتی عرضه خواهد شد، از سوی این کمپانی شنیده نشد. این کمپانی هیچ اطلاعی درباره‌ی زمان انتشار این دستگاه در دیگر نقاط جهان، عنوان نکرده است.
این دو دستگاه درواقع جانشین گوشی‌های اصلی گلکسی J5 و گلکسی J7 هستند که در سال گذشته توسط این کمپانی به بازار عرضه شدند. این کمپانی کره‌ای مشغول ارائه‌ی گوشی‌های میان رده به بازار گوشی‌های هوشمند است. ادامه‌ی استراتژی آزموده شده‌ای که بازار را از دستگاه‌های ناآشنا؛ اما با قیمت پائین لبریز کرد. استراتژی که بسیاری از کمپانی‌های بزرگ جهانی این عرصه، آن را آزموده‌اند و با این روش بر بلندای فروش جهانی نیز ایستاده‌اند. این شرکت نیز قصد دارد که با ترکیب ارائه‌ی گوشی‌های هوشمند قوی و میان رده بازار را همچنان برای خود حفظ کند. سامسونگ سال گذشته به عنوان برترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند جهان شناخته شد. این رتبه در رقابت با کمپانی‌هایی چون اپل و هواوی به‌ دست آمد.
با این حال به نظر نمی‌رسد که کمپانی Samsung درباره‌ی معرفی بی‌شمار گوشی‌های هوشمند نگرانی داشته باشد. این کمپانی در ماه‌های آینده همه‌ی گوشی‌های سری جدید گلکسی C را معرفی خواهد کرد.
با آن‌که اطلاعات کاملی درباره‌ی گوشی‌های گلکسی C5 و C7 وجود ندارد؛ اما هر دو دستگاه به‌تازگی در وب‌سایت‌های بنچمارک مختلف دیده شده‌اند. هر دو دستگاه، گوشی‌های میان رده‌ای هستند که به‌راحتی در زیر گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سری گلکسی S می‌نشینند. در گزارش‌های زیادی عنوان شده است که گوشی‌های سری گلکسی C، خط تولید اختصاصی این کمپانی برای فروش در بازار چین است؛ اما با این روش، آیا سامسونگ قادر خواهد بود که سهم بازار از دست رفته‌ی خود در بزرگ‌ترین بازارهای گوشی‌های هوشمند جهان را دوباره به‌ دست آورد؟ باید دید.
منبعandroidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا