اخبار

قیمت نوکیا ۸ مشخص شد

همانطور که می دانید اوایل شهریور ماه روز موعود برای رونمایی از گوشی نوکیا ۸ می باشد و هنوز هم اطلاعات دقیق این گوشی مشخص نشده و تنها در موبایلستان تصاویر رندر از این گوشی پرطرفدار را برای شما دوستان قرار دادیم.
یکی از راهکار هایی که HMD برای فروش بیشتر گوشی خود انتتخاب کرده است، کم کردن قیمت این گوشی نسبت به دیگر پرچمداران برند های معتبر دنیاست. اولین گزارش‌های منتشرشده در مورد قیمت احتمالی نوکیا ۸، حاکی از آن بود که این مدل احتمالاً کمتر از ۶۰۰ یورو قیمت دارد و HMD، پرچم‎دار جدیدش را با قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار در ایالات متحده عرضه خواهد کرد.
در نظر داشته باشید که حتی ممکن است قیمتی پایین تر از این را نیز برای نوکیا ۸ داشته باشیم. اپراتور ودافون رومانی، نسخه مشکی‌رنگ نوکیا ۸ را با قیمت ۵۱۷.۴ یورو لیست کرده است که در مقایسه با برچسب قیمت احتمالی ۶۰۰ یورویی این مدل، نسبتاْ کمتر خواهد بود.
البته کمی دور از ذهن است که این گوشی را با قیمت تنها ۵۱۸ یورو ببینیم. اما هرچیزی می تواند از HMD بر بیاید.
مدتی پیش، شرکت نوکیا پرچم‎دار جدیدش را در وب‌سایت خود به نمایش گذاشت که در موبایلستان نیز به آن اشاره شد. تصویر منتشرشده از نوکیا ۸ در وب‌سایت این شرکت، حاکی از این موضوع است که این مدل فاقد نمایشگر بدون حاشیه خواهد بود؛ این در حالی است که در شایعات گذشته به طراحی بدون حاشیه برای نوکیا ۸ اشاره شده است. نوکیا ۸ به‌عنوان اولین گوشی اندروید نوکیا با دوربین دوگانه راهی بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا