اخبار

قیمت های شیائومی می میکس ۲ مشخص شد

گوشی هوشمند شیائومی می میکس ۲ امروز رونمایی شد. این گوشی دارای پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۸۳۵ است و از جمله جزییات آن می توان به لبه های باریک و بدنه بی حاشیه اشاره کرد. بد نیست بدانید نسخه‌ی استاندارد می میکس ۲ از ترکیب فلز و سرامیک ساخته شده است و فریم فلزی این گوشی، وظیفه‌ی پیوند دو پنل سرامیکی آن را برعهده دارد.
قیمتی که برای نسخه های مختلف می میکس ۲ در نظر گرفته شده نسخه‌ی پایه‌ی می میکس ۲ با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی، ۳۲۹۹ یوان چین معادل ۵۱۰ دلار قیمت دارد، این در حالی است که قیمت‌‌ مدل‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی مدل استاندارد، به ترتیب برابر با ۳۵۹۹ و ۳۹۹۹ یوان است؛ با تبدیل این قیمت‌ها به دلار با ارقام ۵۵۲ و ۶۱۳ دلار روبه‌رو خواهیم شد. کلیه‌ی مدل‌های استاندارد با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی عرضه می‌شوند.
همانطور که در معرفی این گوشی استثنایی نیز دیدیم، یک نسخه ۸ گیگابایتی نیز از این محصول ساخته شده که نسخه لاکچری آن به حساب می آید.این نسخه با بدنه‌ی یکپارچه‌ی سرامیکی و نواری با پوشش طلا در اطراف دوربین اصلی و حسگر اثر انگشت، روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی ویژه، برچسب قیمت ۴۷۰۰ یوان معادل ۷۲۱ دلار خواهد داشت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا