اخبار

قیمت هواوی میت ۹ مشخص شد؛ سه نسخه با سه قیمت متفاوت!

 هواوی میت ۹ (Huawei Mate 9) یکی از پیش‌بینی‌شده‌ترین گوشی‌های امسال است. این فبلت، پرچمدار آینده کمپانی هواوی بوده و با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده در ۸ نوامبر (۱۸ آبان ماه) معرفی خواهد شد. اگر به خاطر داشته باشید در چند ماه گذشته شایعات و خبرهای مختلفی از این اسمارت فون در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شده است و دیروز خبر جدید دیگری ظاهر شد. رنگ‌بندی‌‌های مختلف هواوی Mate 9 دیده شد، قیمت هواوی میت ۹ مشخص شد و بخشی از طراحی آن نیز به نمایش درآمد.
با درز این خبر جدید، بیشتر اطلاعاتی درباره قیمت هواوی میت ۹ و همچنین وجود نسخه‌های مختلفی از این گوشی به دست آمد. اگر به تصویر ارائه شده درون این متن نگاهی بیندازید نسخه‌های مختلفی از هواوی میت ۹ را خواهید دید و در کنار آن نیز گزینه‌های رنگی هر نسخه به شکل دایره‌هایی مشخص شده است. به نظر می‌رسد که هواوی میت ۹ در سه نسخه مختلف عرضه خواهد شد. نسخه رم ۴ گیگابایتی آن با ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و مدل ۶ گیگابایت رم آن که سطح بالاترین نسخه بوده با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود.
گران‌قیمت‌ترین نسخه از این دستگاه در رنگ‌های سیاه، سفید، طلایی، قهوه‌ای، خاکستری و صورتی عرضه شده (این نسخه تمام گزینه‌های رنگی را در اختیار خواهد داشت) در حالی که مدل ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در تمامی این رنگ‌‌بندی‌ها به جز رنگ مشکی در دسترس خواهد بود. مقرون به صرفه ترین نسخه از گوشی Huawei Mate 9 دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. این نسخه نیز در رنگ‌های سفید، طلایی و خاکستری خودنمایی خواهد کرد.
 
قیمت هواوی میت 9
علاوه بر رنگ‌بندی و نشان دادن سه نسخه متفاوت از پرچمدار آینده هواوی، تصویر ارائه شده قیمت هواوی میت ۹ را نیز مشخص کرده است. مقرون به صرفه ترین نسخه از این گوشی برچسب قیمتی ۳۱۹۹ یوان (۴۸۰ دلار) و یا ۳۳۹۹ یوان (۵۱۰ دلار) را به همراه خواهد داشت، احتمالا این تفاوت در قیمت به انتخاب گزینه‌های رنگی مختلف آن بستگی خواهد داشت. نسخه متوسط آن با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۸۹۹ یوان (حدود ۵۸۵ دلار) معامله می‌شود و گران‌قیمت‌ترین نسخه از این دستگاه ۴۶۹۹ یوان (۷۰۵ دلار) قیمت گذاری شده است.
از برجسته‌ترین مشخصات هواوی میت ۹ می‌توان به وجود پردازنده هشت هسته‌ای کرین ۹۶۰ با ساختار ۶۴ بیتی و همچنین دوربین دوگانه با مجوز لایکا اشاره کرد. این دستگاه از فلز ساخته شده و گفته می‌شود که با سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا از جعبه خارج خواهد شد. رابط کاربری Emotion UI (EMUI) 5 این کمپانی نیز بر بالای جدیدترین سیستم عامل گوگل چشم نواز خواهد بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا