اخبار

قیمت و زمان عرضه گوشی های HUAWEI Mate 10 به بازار ایران مشخص شد

HUAWEI گوشی های سری Mate 10 را ۱۶ اکتبر در مونیخ رونمایی کرد و در حال حاضر بسیاری از علاقمندان گوشی های سری Mate هوآوی در انتظار ورود این گوشی ها به بازار هستند. در این سری چهار گوشی Mate 10، Mate 10 Pro، PORSCHE DESIGN Mate 10 و Mate 10 lite به بازار عرضه می شوند.
گوشی های سری Mate 10 نسبت به گوشی های قبلی سری Mate پیشرفت های قابل توجهی داشته و همچنین در مقایسه با پرچم داران فعلی بازار هم دارای مشخصاتی است که نظیر آنها در رقبای این گوشی دیده نمی شود. در مدل های Mate 10 و Mate 10 Pro و PORSCHE DESIGN Mate 10 پردازنده Kirin 970 با واحد اختصاصی پردازش عصبی یا NPU پیش بینی شده که قابلیت های هوش مصنوعی را برای اولین بار به دنیای گوشی های هوشمند وارد کرده است. به علاوه در این مدل ها از دوربین دو گانه با لنزهای Leica بهره گرفته شده است. HUAWEI مدل دیگری را در این گوشی در نظر گرفته است که Mate 10 lite نام دارد و با وجود قیمت کمتر نسبت به مدل های دیگر دارای امتیازات قابل توجهی است از جمله اینکه برای اولین بار از ۴ دوربین، یعنی ۲ دوربین در جلو و ۲ دوربین در پشت گوشی بهره می برد.
 
قیمت و زمان عرضه گوشی های HUAWEI Mate 10 به بازار ایران مشخص شد
 
طراحی همه گوشی های Mate 10 به گونه ای انجام شده که حاشیه بسیار محدودی دارند. از سوی دیگر بدنه این گوشی ها از جنس فلز و شیشه های سه بعدی می باشند که البته در مدل lite بدنه کاملاً فلزی است.
مطابق برنامه هواوی، گوشی Mate 10 و Mate 10 lite دوم آذر ماه و همچنین گوشی Mate 10 Pro در ۲۹ آذر ماه به بازار ایران رسماً وارد خواهند شد. قیمت های این گوشی ها نیز برای بازار به این شکل نهایی شده که Mate 10 با قیمت ۲,۷۹۹,۰۰۰ تومان، Mate 10 Pro با قیمت ۳,۰۹۹,۰۰۰ تومان و Mate 10 lite با قیمت ۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان به بازار عرضه خواهند شد.
لازم به ذکر است گوشی مدل Mate 10 در رنگ های مشکی و قهوه ای موکا، Mate 10 Pro در رنگ های خاکستری تیتانیومی و قهوه ای موکا  و Mate 10 lite در رنگ های مشکی، آبی و طلایی به بازار ما عرضه خواهند شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا