اخبار

قیمت و زمان عرضه Mate 8 هواوی اعلام شد

شرکت هواوی امروز از گوشی هوشمند Mate 8 به عنوان جدیدترین پرچمدار خود در بازار تلفن همراه رونمایی کرد. یک فبلت با صفحه نمایش ۶ اینچی که به جدیدترین نسل از پردازنده‌های ساخت هواوی با نام Kirin 950، سنسور دوربین جدید سونی با فناوری ثبات تصویری OIS و نهایتا یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی مجهز است.
البته هواوی این فبلت را امروز در چین رونمایی کرد و انتظار می‌رود معرفی جهانی آن تقریبا دو ماه دیگر در جریان نمایشگاه CES 2016 در لاس‌وگاس اتفاق بیفتد.
هنوز جزئیات بیشتری از قیمت و زمان عرضه جهانی این محصول منتشر نشده است اما شرکت هواوی زمان عرضه و قیمت عرضه آن در چین را اعلام کرده است و می‌توان از این مشخصات به طور تقریبی قیمت جهانی ان را برآورد کرد.
شرکت هواوی اعلام کرده که فبلت Mate 8 را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ به بازار چین عرضه می‌کند و می‌توان حدس زد که آن را قطعا زودتر از رونمایی از گلکسی اس ۷ سامسونگ در پایان زمستان به بازار جهانی عرضه خواهد کرد.
شرکت هواوی همچنین قیمت عرضه این محصول در چین را برای نسخه مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۷۰ دلار، برای نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۸۰ دلار و برای نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۹۰ دلار اعلام کرده است.
البته باید توجه داشت که مطابق معمول قیمت جهانی با توجه به آن چیزیک ه هزینه حمل و توزیع محصول گفته می‌شود کمی بیشتر از این قیمت‌ها خواهد بود و البته انتظار می‌رود هواوی قیمتی رقابتی را برای کسب سهم بیشتر بازار برای آن در نظر بگیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا