نماد سایت موبایلستان

قیمت و زمان عرضه Mate 8 هواوی اعلام شد

شرکت هواوی امروز از گوشی هوشمند Mate 8 به عنوان جدیدترین پرچمدار خود در بازار تلفن همراه رونمایی کرد. یک فبلت با صفحه نمایش ۶ اینچی که به جدیدترین نسل از پردازنده‌های ساخت هواوی با نام Kirin 950، سنسور دوربین جدید سونی با فناوری ثبات تصویری OIS و نهایتا یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی مجهز است.
البته هواوی این فبلت را امروز در چین رونمایی کرد و انتظار می‌رود معرفی جهانی آن تقریبا دو ماه دیگر در جریان نمایشگاه CES 2016 در لاس‌وگاس اتفاق بیفتد.
هنوز جزئیات بیشتری از قیمت و زمان عرضه جهانی این محصول منتشر نشده است اما شرکت هواوی زمان عرضه و قیمت عرضه آن در چین را اعلام کرده است و می‌توان از این مشخصات به طور تقریبی قیمت جهانی ان را برآورد کرد.
شرکت هواوی اعلام کرده که فبلت Mate 8 را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ به بازار چین عرضه می‌کند و می‌توان حدس زد که آن را قطعا زودتر از رونمایی از گلکسی اس ۷ سامسونگ در پایان زمستان به بازار جهانی عرضه خواهد کرد.
شرکت هواوی همچنین قیمت عرضه این محصول در چین را برای نسخه مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۷۰ دلار، برای نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۸۰ دلار و برای نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۹۰ دلار اعلام کرده است.
البته باید توجه داشت که مطابق معمول قیمت جهانی با توجه به آن چیزیک ه هزینه حمل و توزیع محصول گفته می‌شود کمی بیشتر از این قیمت‌ها خواهد بود و البته انتظار می‌رود هواوی قیمتی رقابتی را برای کسب سهم بیشتر بازار برای آن در نظر بگیرد.

خروج از نسخه موبایل