اخبار

قیمت گذاری گوشی هوشمند Meizu M5S در تاریخ ۱۵ فوریه

گوشی های هوشمند مقرون به صرفه بعدی Meizu گوشی های M5S،خواهد بود.( Meizu M5S ) زمان اعلام شده برای معرفی این گوشی ها در تاریخ ۱۵ فوریه می باشد و لیست مشخصات آن توسط TENAA تایید شده و تا کنون تصاویری نیز از آن انتشار یافته است.
Meizu M5S
قبل از این که خود این دستگاه به صورت رسمی معرفی شود قیمت هایی برای آن شایعه شده بود که حدود این قیمت ها از ۱۲۰ دلار تا ۲۲۰ دلار متغیر بود.
یک مدل از این دستگاه با صفحه نمایش ۵ اینچی،رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی می باشد و پشتیبانی از ۱۰ وات شارژ سریع و قیمت آن در فروشگاه های چین CNY 999 (که حدود ۱۴۵ دلار یا ۱۳۶ یورو) گفته شده است. اگر  نسخه دیگر آن را می خواهید که با صفحه نمایش لمسی ۵٫۲ اینچی، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت، و پشتیبانی از ۱۸ وات شارژ سریع می باشد. شما نیاز به پرداخت CNY 11991 (حدود ۱۷۴ دلار و یا ۱۶۳ یورو ) خواهید داشت.
البته این قیمت ها تنها برای بازار چین معتبر هستند، ممکن است در جاهای دیگر قیمت های متفاوتی دیده شود.
M5S با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی، چیپست MT6753 مدیاتک با یک پردازنده ۱٫۳ گیگاهرتز پردازنده هشت هسته ای Cortex-A53 و یک باتری ۲۹۳۰ میلی آمپر است. همچنین باید یک اسکنر اثر انگشت نیز داشته باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا