اخبار

قیمت HTC Desire 10 می تواند کمتر از HTC 10 باشد

مدتی است شرکت محبوب تایوانی یعنی HTC موفقیت گوشی هوشمند خود HTC 10 در بازار جهانی ، جشن میگیرد ولی این یک موفقیت بزرگ و تجاری برای شرکت HTC نیست. با توجه به نقد و بررسی گوشی هوشمند تازه نفس شرکت HTC  یعنی HTC 10 موفقیت چشم گیری داشت به طوری که تمام منتقدین و کاربران امیدی دوباره به این شرکت پیدا کردند ؛ ولی این موفقیتی بزرگی برای  شرکت HTC  نیست چرا که در حال حاضر با فروش کمی رو به رو هستند و در تلاش اند تا پایان امسال بیش از ۱ میلیون دستگاه روانه بازار کنند ؛ حال باید به فکر ایجاد یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه  و قیمت کمتر از HTC 10 باشد. خوشبختانه شرکت HTC به این مورد پی برده و در حال برنامه ریزی برای  روانه کردن یک پرچمدار جدید یعنی HTC Desire 10 با قیمتی کمتر از برادر بزرگتر خود HTC 10  است
این هدف یک موفقیت بزرگی برای این شرکت در کنار گوشی هوشمند HTC 10 محسوب می شود.طبق اخباری که از این شرکت رسیده مشخصات خیلی کمی درباره HTC Desire 10 به بیرون درز کرده میتوان به دوربینی شبیه  دوربین HTC 10 و با یک فلش LED  دوگانه وفوکوس خودکار لیزری اشاره کرد.حال سوالاتی در مورد بدنه HTC Desire 10 در ذهن ایجاد می شود ؛ آیا بدنه این مدل شبیه به HTC 10 فلزی است یا پلاستیکی ؟
احتمال خیلی زیادی وجود دارد که بدنه HTC Desire 10 پلاستیکی است . بدیهی است در مورد قیمت آن هم نباید نگران شد چرا که این مدل همچون Desire های دیگر ارزان قیمت است.
برای اطمینان به وجود HTC Desire 10 کاربران راحت ننشستند و با مراجعه به توییت Evan Blass سوالی از او پرسیدند :
سوال : چه خبر از یک HTC 10 بدون نسخه Desire آن ؟
جواب (Evan Blass (@evleaks : تا تاریخ July 10, 2016 منتظر خوبی باشید.
 
توییت (Evan Blass (@evleaks
 
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا