اخبار

لطفا سریعتر تلگرام را از روی گوشی هایتان حذف کنید !!!

این روز ها بر روی تمامی گوشی های هوشمند ایرانیان اپ تلگرام را می توان یافت، ابزاری برای گفتگو که قدم را بالاتر گذاشته و حتی در بسیاری از موارد خوب هم ظاهر شده، کانال ها، ربات ها و دسترس پذیری و امکانات خوب از مهمترین مزایای این اپلیکیشن است که طبق امار های منتشر شده که پیش از این در نت نوشت به آنها پرداختیم تنها در ۲ کشور ایران و قرقیزستان مورد اقبال همگانی قرار گرفته!
 

چرا باید تلگرام را حذف کنیم ؟

بگذارید واضح تر بگویم، کنار گذاشتن این ابزار گفتگو حتی برای من هم کاری است دشوار، اما مهمترین مطلبی که مرا همه روزه وادار می کند که به حذف آن فکر کنم این است که چه مقدار وقت و فرصت را در روز با مرور کانال ها در این اپ هدر می دهم، مرور اخبار و حتی مطالبی تفریحی که به اعتراف همگان خواندن و نخواندن، دانستن و ندانستن و به عینه دیدن و ندیدن تمامی انها هیچ تغییری و فایده ای برای همه ما از جمله بنده نگارنده ندارد. جالب اینجاست که با یک حساب سرانگشتی می بینیم بیشترین اعضاء کانال ها با بهتر بگویم کانال هایی که بیشترین تعداد کاربر عضو را دارند همگی دارای مطالبی بدون منبع و حتی سخیف بوده و از ارزش محتوایی در حد صفر برخوردارند!
کپی برداری و تیتر هایی که با هر ادعا و اخبار کذب سعی در جذب فالوئر دارند و یا خبر فوت هنرمندان در قید حیات به آسانی دستمایه تبلیغات و تیتر های این کانال ها می شود و دست آخر تنها کاربران هستند که با صرف هزینه برای پهنای باند اینترنت و مهمتر از آن وقتشان تعداد ۲۰۰ تا ۳۰۰ پست این کانال ها را در روز مرور می کنند.

به عقیده بنده با کنار گذاشتن و حذف تلگرام از روی تلفن های هوشمندمان نه تنها چیزی را از دست نخواهیم داد، بلکه خیلی چیز ها را به دست می آوریم.

بهترین ابزار برای جایگزینی با تلگرام کدام است؟

جایگزین کردن تلگرام سوالی است که در شرایط کنونی کمتر کسی به آن فکر میکند، و با خود خواهد پرسید که حتما ابزاری کاملتر می آید که بتوانیم به آن متکی باشیم، راستش را بخواهید اینبار بیایید منتظر جدیدتر شدن و ابزاری جدید نباشیم، مطمئن باشید ابزار قبلی که کنار گذاشته ایم هم از امکانات خوبی برخوردار است و در بیش از ۱۰۲ کشور دنیا با اقبال عمومی مواجه است،
 

Whatsapp-vs-telegram

واتساپ یک ابزار گفتگوی تمام عیار است!

تا پیش از این و قبل از عمومی شدن تلگرام کاربران از ابزار هایی نظیر Line، Viber و حتی همین واتساپ استفاده می کردند، واتساپی که توسط فیس بوک خریداری شده و می تواند به تمامی نیاز های ارتباطی شما از جمله پیامدهی تحت وب و مکالمه صوتی به بهترین حالت پاسخ دهد!
اپ واتساپ طی یک سال گذشته توانایی هایش را به مقدار بسیار خوب و قابل قبولی افزایش داده، مکالمه بسیار باکیفیت صوتی، بالا بردن امنیت در مکالمات و پیام دهی و امکانات جزیی نظیر پشتیبانی از فایل ها و انواع داده های ارسالی و حتی امکان replay کردن به یک پیام در گفتگو ها!
روز گذشته در اخبار داشتیم که مکالمات تلفن ثابت تا ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته، این مورد به خودی خود بهترین انگیزه برای استفاده از جایگزین های تحت اینترنت است، در شرایط کنونی که در هر خانه ای خط اینترنت پرسرعت وجود دارد به آسانی می توانیم با انتقال مکالمات صوتی خود بر روی بستر واتساپ از هزینه های سربار بر روی خانواده بکاهیم، شک نکنید هزینه و لذت گفتگو با واتساپ شما را راضی خواهد کرد که استفاده و صرف هزینه برای مکالمات صوتی را به حداقل برسانید.
در انتها با تاکید بر اینکه تلگرام یک ابزار تمام عیار است و مسیر و شیوه اطلاع رسانی را تنها در میان کاربران ایرانی تحت اشعاع قرار داده باید بگویم، ابزاری و عقیده ای که توسط همه تایید می شود لزوما درست و بی عیب و علت نیست، کمی بیشتر به اینکه بود و نبود تلگرام چه تاثیری بر روی روند زندگیمان دارد فکر کنیم و کمی از وقتمان را صرف مطالعه کنیم.
 
منبع : نت نوشت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا