اخبار

لنزهای ExoLens برای آیفون ۷ در دو نسخه پرو و پرایم عرضه خواهند شد

شرکت اگزولنز (ExoLens) به تازگی از دو لنز جانبی جدید رونمایی کرده است که علاوه بر آیفون ۷ می‌توانید آن را بر روی دوربین آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس و یا آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس نیز قرار دهید. لنزهای ExoLens برای آیفون ۷ در دو سری پرو (Pro) و پرایم (Prime) به بازار عرضه خواهند شد.
لنز های نسخه پرو از المنت های اپتیکی سطح بالای شرکت زایس (Zeiss) استفاده می‌کنند و این در حالی است که مدل های پرایم لنزهایی سطح پایینتر به حساب خواهند آمد که بیشتر جنبه لوکس بودن را به آیفون کاربر خواهند داد. در سری پرو لنز Zeiss Mutar 0.6x Asph T* Wide-Angle به منظور عکاسی منظره به کار گرفته خواهد شد. زیرا دارای زاویه دید بالایی بوده و از حالت واید استفاده می‌کند.
علاوه بر آن در این سری شاهد عرضه لنزی دیگر به نام Zeiss Mutar 2.0x Asph T* Telephoto نیز هستیم که بیشتر برای عکاسی پرتره مناسب خواهد بود و جزو لنزهای ExoLens برای آیفون ۷ به حساب خواهد آمد. این لنز دارای دو برابر زوم اپتیکال بوده و به همین دلیل مقایسه آن با دوربین آیفون ۷ پلاس بسیار جالب خواهد بود. هر چند بهتر است بدانید که به دلیل شکل متفاوت بخش ماژول دوربین آیفون ۷ پلاس، امکان قرار گیری این دسته از لوازم جانبی بر روی این فبلت وجود نخواهد داشت. در هر صورت با استفاده از این لنز، زوم اپتیکال دو برابری آیفون ۷ پلاس را می‌توانید بر روی آیفون ۷ نیز تجربه کنید.
لنز دیگری که در این سری می‌بایست به آن اشاره کرد Zeiss Vario-Proxar 40-80 T* macro-zoom است. همان طور که از نام این لنز نیز پیداست، عکاسی ماکرو به کمک آن مهیا خواهد شد. در حقیقت با خریداری این محصول می‌توانید از اشیا و اجسامی به ابعاد سه تا دوازده سانتی متر تصاویر بسیار زیبایی را به ثبت برسانید. حداقل و حداکثر فاصله فوکوس در این لنز به ترتیب برابر با سه و هشت سانتی متر هستند.
لنز Wide-Angle در سری پرو به همراه کیت مربوط به اتصال به گوشی، ۱۹۹ دلار هزینه برای کاربر در بر خواهد داشت. از طرفی لنز Telephoto سری پرو نیز به همراه کیت اتصال، ۵۰ دلار گران تر از لنز اول بوده و ۲۵۰ دلار ارزش خواهد داشت. این دو لنز از ماه دسامبر برای فروش به کاربران گوشی های آیفون اپل در دسترس قرار خواهند گرفت. از سویی دیگر لنز Macro Zoom سری پرو نیز از ماه ژانویه با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ دلار در فروشگاه ها قابل خریداری خواهد بود.
اما در سری پرایم که از کیفیت اپتیکی پایین تری برخوردار هستند، لنزهای ۰٫۶x wide-angle و ۲٫۰x telephoto به همراه super wide-angle/macro تولید شده است که این سه لنز نیز در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهند شد. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت نهایی این سه لنز در دسترس نیست.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا