اخبار

لنوو اولین موبایل با پشتیبانی از پروژه ی تانگو را معرفی خواهد کرد

پروژه تانگو دو سال پیش توسط گوگل معرفی شده بود. این پروژه که به اسمارتفون ها امکان نقشه برداری می دهد، هنوز برروی هیچ اسمارتفونی استفاده نشده است. لنوو فکر می کند افزودن این قابلیت به تلفن های هوشمندش می تواند فروش خوبی را عاید خود کند.
لنوو و گوگل شب گذشته را درکنار هم سپری کردند و در نمایشگاه CES 2016 از برنامه های خود برای عرضه ی تلفن هوشمندی که پروژه ی تانگو برروی آن به اجرا در آمده است سخن کفتند. لنوو اولین سازنده ایست که از این پروژه در محصولات خود استفاده کرده است. این اسمارتفون که هنوز نام آن مشخص نشده قیمتی زیر ۵۰۰ دلار خواهد داشت. همچنین گوگل و لنوو اذعان دارند صفحه نمایش این گوشی سایزی کوچکتر از ۶.۵ اینچ خواهد داشت.
پروژه ی تانگو بطور ریل تایم امکان نقشه برداری سه بعدی را با استفاده از سنسور ها و دوربین های خود برای کاربر فراهم می نماید. در ادامه شما را به مطالعه ی بیانیه ی گوگل درباره پروژه ی تانگو دعوت می کنیم :
توسعه دهندگان اپلیکیشن های پروژه ی تانگو می توانند پنجره ای جادویی به روی واقعیت بگشایند. دیوایس هایی که از این پروژه پشتیبانی به عمل می آورند می توانند مکانی که شما قبلا در آن حضور داشتید مانند هال، اتاق کار یا مکان های عمومی را شناسایی کنند.برخلاف GPS، تانگو به کاربر اجازه می دهد در بازار خرید حرکت کنند. یا حتی کالای موردنظر خود را بیابند. سنسور های به کار رفته در دستگاه قابلیت ضبط ۳ بعدی ابعاد اتاق را فراهم می کنند و با اندازه گیری های دقیقی که انجام می دهند، در خرید دکوراسیون یا مبل برای مکان تصویربرداری شده بسیار کارآمد هستند. “
توسعه دهندگان به ارائه ی اپلیکیشن های خود در همین راستا دعوت شده اند. سازنده ی  بهترین اپ از طرف لنوو جایزه ی نقدی دریافت می کند و همچنین در مراسم معرفی این گوشی حضور خواهد یافت.
منبع : TheVerge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا