اخبار

لنوو دو لپ تاپ و یک تبلت هیبریدی جدید در نمایشگاه MWC معرفی کرد

کمپانی چینی لنوو در نمایشگاه MWC امسال ترجیح داد تا گوشی جدیدی معرفی نکند.اما این کمپانی با دست خالی به کنگره جهانی موبایل نیامده و از دو لپ تاپ و یک تبلت هیبریدی جدید در این نمایشگاه رونمایی کرده است.

لنوو یوگا ۷۱۰ ( lenovo yoga 710 )

YOGA710
یکی از محصولات جدید لنوو، یوگا ۷۱۰ نام دارد که در دو سایز ۱۱ و ۱۴ اینچی عرضه خواهد شد که هر از این صفحه نمایش‌ها وضوح تصویری معادل ۱۰۸۰p خواهند داشت، همچنین لنوو در این لپ تاپ از یک رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی داخلی استفاده کرده است، البته نسخه‌های مختلف ای تبلت دارای پردازنده‌های متفاوتی هستند، به گونه ای که نسخه ی ۱۱ اینچی دارای یک پردازنده ی Intel Core m (تا m5) است و از چیپست اینتل برای پردازنده ی گرافیکی استفاده می‌کند. اما در نسخه ی ۱۴ اینچی یک پردازنده ی نسل ششم پردازنده اینتل (تا i7) وظیفه ی فعالیت‌های پردازشی آن را بر عهده گرفته است و بخش گرافیکی نیز به یک چیپست Nvidia GeForce 940MX مجهز شده است که بسیار قدرتمند به نظر می‌رسد.
YOGA 710
قیمت نسخه ی ۱۱ اینچی این لپ تاپ ۴۹۹ دلار و نسخه ی ۱۴ اینچی ۷۹۹ دلار خواهد بود و هردو در ماه می‌به صورت رسمی‌فروششان آغاز خواهد شد.

لنوو فلکس ۴/یوگا ۵۱۰ ( Lenovo Flex 4/Yoga 510 )

yoga-510
Flex 4 با نام یوگا ۵۱۰ نیز شناخته می‌شود همچون یوگا ۷۱۰ در دو نسخه عرضه خواهد شد، نسخه ی ۱۴ و ۱۵ اینچی که هردو از صفحه نمایشی با کیفیت ۱۰۸۰p برخوردار هستند، سخت افزار داخلی این دو نسخه نیز از یک پردازنده قوی تا i7 و ۸ گیگابایت رم تشکیل شده است و دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهند بود. مدل ۱۴ اینچی این ۵۹۹ دلار و نسخه ی ۱۵ اینچی ۶۹۹ دلار خواهد بود، و این لپ تاپ در ماه آوریل به صورت رسمی‌به فروش خواهد رسید.

لنوو میکس ۳۱۰ ( Lenovo Miix 310 )

miix-310
در کنار معرفی این دو محصول لنوو از یک محصول با قیمت بسیار مناسب نیز با عنوان Miix 310 نیز رونمایی کرد، این تبلت از یک صفحه نمایش ۱۰.۰ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p تشکیل شده است و دارای پردازنده ی Atom X5 8300 به همراه یک تراشه ی گرافیکی است، لنوو برای این محصول از یک رم ۴ گیگابایتی و یک حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیابایتی استفاده کرده است و قابلیت LTE نیز در Miix 310 پشتیبانی می‌شود. هنوز قیمت دقیق این محصول مشخص نشده است و باید تا زمان احتمالی عرضه آن که در ما ژوئن است صبر کرد تا دید لنوو چه قیمتی را برای تبلت جدیدش در نظر گرفته است.
منبع: anandtech

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا