اخبار

لنوو وایب سی ۲ (موتو ای ۲۰۱۶) رسما تایید شد

سری موتو ای کمپانی موتورولا طی سال‌های گذشته تجربه کاربری اندرویدی مطلوبی را با محدوده قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار داده است. طبق گزارشاتی که طی ماه‌های گذشته به دستمان رسید، حالا با توجه قرار گرفتن موتورولا تحت سلطه لنوو، نسخه ۲۰۱۶ موتو به لنوو وایب سی ۲ (Lenovo Vibe C2) تغییر نام پیدا کرده است. پس از انتشار شایعات و خبر‌های گوناگون حالا لنوو وایب سی ۲ (موتو ای ۲۰۱۶) رسما در وب سایت روسی لنوو تایید شده است. البته هنوز خبری از جزئیات مربوط به قیمت و زمان عرضه این دستگاه به دستمان نرسیده است.
با نگاهی به تاریخچه محصولات سری ای کمپانی موتورولا به این موضوع پی می‌بریم که لنوو وایب سی ۲ (موتو ای ۲۰۱۶) مطمئنا قیمت بسیار بالایی نخواهد داشت و باید به رقابت در بازار میان رده‌ها بپردازد. بدنه محصول در هر دو نسخه مشکی و سفید از جنس پلاستیک زیبا و خوش دستی است. این تلفن هوشمند با وزن ۱۳۹ گرمی و ابعاد ۱۴۳ در ۷۱٫۴ در ۸٫۵ میلی متر روانه بازار خواهد شد. از جمله سایر مشخصات لنوو وایب سی ۲ (موتو ای ۲۰۱۶) می‌توان به صفحه نمایشی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۰۸۰، چیپست مدیاتک MT6735P با فرکانس ۱ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مالی T720 اشاره کرد. این میان رده لنوو با یک گیگابایت حافظه رم همراه است.
در لیست کنونی سایت لنوو، حافظه داخلی این محصول ۸ گیگابایت ذکر شده است. اما احتمالا با رونمایی و عرضه نهایی لنوو وایب سی ۲، نسخه‌ای ۱۶ گیگابایتی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

وایب سی 2

از جمله امکانات لنوو وایب سی ۲ (موتو ای ۲۰۱۶) در بخش اتصالات می‌توان به بلوتوث نسخه ۴٫۰ ال ای، وای فای ۸۰۲٫۱۱ b/g/n، جی پی اس و پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه (۴G LTE) اشاره کرد. دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی این محصول تجربه مناسب و معمولی تصویر برداری را برای کاربران فراهم می‌آورند. در نهایت باتری ۲۷۵۰ میلی آمپری این مجموعه را تغذیه می‌کند؛ با توجه به مشخصات سخت افزاری وایب سی ۲، این باتری قادر به شارژ دهی یک روزه با کاربرد معمولی خواهد بود.
از لحاظ نرم افزاری، این میان رده با اندروید ۶٫۰ مارشمالو همراه خواهد بود و رابط کاربری اختصاصی وایب، امکانات بیشتری را به آن می‌افزاید. لنوو به‌زودی اطلاعات مربوط به عرضه نهایی میان رده خود را منتشر خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا