اخبار

لنوو ۴K Note با دو گیگابایت رم و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فقط با قیمت ۲۰۰ دلار !!!

کمپانی لنوو سال گذشته از یک فبلت مقرون به صرفه رونمایی کرد. این فبلت که لنوو ۴K Note نام دارد خیلی سریع توانست به یک محصول پر فروش تبدیل شود. به تازگی یک وبسایت خرده فروش آنلاین این گوشی هوشمند را با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می‌رساند.
لنوو توانست پس از کسب موفقیت‌های بیشمار خودش در تولید کامپیوتر، گام موثری را در تولید گوشی‌های هوشمند نیز بردارد. این کمپانی تا به حال چندین گوشی هوشمند و تبلت میان رده‌ای روانه بازار کرده است که همگی دارای ارزش خرید بالایی هستند.
لنوو ۴K Note محصول غول پیکر تولیدکننده چینی لنوو است که چندین ماه پیش به صورت رسمی عرضه شد و حالا پس از گذشت این مدت کوتاه خبر می‌رسد که توسط یک وبسایت خرده فروشی معروف آنلاین با قیمت بسیار کم ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد. علاقه مندان می‌توانند با ورود به سایت LightInTheBox.com این گوشی هوشمند را در دو رنگ مشکی و سفید سفارش دهند.
لنوو K4 Note از خانواده گوشی‌های هوشمند وایب این کمپانی است که به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و محافظ شیشه گوریلا ۳ مجهز است. زیر قاب این گوشی قلب تپنده‌ای از جنس مدیاتک به نام MT6753 همراه با یک پردازنده ۶۴ بیتی هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Mali T720-MP3 و سه گیگابایت رم قرار گفته اند که نویدبخش یک گوشی مناسب هستند.
از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند باید به ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، اسلات کارت‌های میکروSD، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به یک فلش ال ای دی، دوربین ۵ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی، بلندگوی دوگانه ۱٫۵w همراه با صدای دالبی اشاره کرد.
لنوو ۴K Note همچنین دارای گزینه‌های ارتباطی بلوتوث ۴٫۰، وای-فای، ۴G LTE و A-GPS خواهد بود. علاوه بر آن باید به وجود یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی آن نیز اشاره کرد.
فبلت مقرون به صرفه لنوو ۴K Note دی ماه سال گذشته معرفی شد و حالا با قیمتی حدود ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا