اخبار

لومیا ۶۵۰ احتمالا تنها لومیا مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ خواهد بود !

در راستای شایعات از پیش درز کرده پیرامون گوشی مبتنی بر ویندوز ۱۰ جدید مایکروسافت، امروز نیز یکی از منابع وابسته به این شرکت تائید کرد که لومیا ۶۵۰ احتمالاً در تاریخ ۲۲ دی‌ماه رونمایی خواهد شد.
پس از معرفی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس‌ال به عنوان پرچم‌داران ویندوز ۱۰ موبایل حالا وقت آن رسیده تا مایکروسافت گزینه ارزان‌تری نیز برای علاقه‌مندان به ویندوز ۱۰ اما با بودجه محدود معرفی کند. این میان رده که با نام لومیا ۶۵۰ شناخته می‌شود چهارمین عضو سری لومیا می‌باشد که با بهره‌گیری پیش‌فرض از نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل راهی بازار خواهد شد.
اکنون میدانیم که لومیا ۶۵۰ از فریمی تمام فلزی بهره می‌برد و دارای نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند مایکروسافت می‌توان به تراشه چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۲۱۰ با کلاک فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز، دوربین اصلی و  سلفی به ترتیب ۸ و ۵ مگا پیکسلی، یک گیگابایت حافظه رم و باتری ۲ هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.
هرچند این منبع معتقد است که لومیا ۶۵۰ آخرین گوشی این سری در سال ۲۰۱۶ می‌باشد و بعد از آن مایکروسافت بر روی سرفیس فون (مجهز به تراشه مرکزی اسنپ‌دراگون ۸۲۰) تمرکز خواهد کرد، با این حال طی چند وقت اخیر شایعاتی در رابطه با گوشی‌های لومیا ۷۵۰ و ۸۵۰ منتشر شده است که با ادعای  Windows Central در تناقض است.
منبع phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا