اخبار

مانیتورهای کوانتوم دات سامسونگ رسما معرفی شد

مانیتورهای کوانتوم دات سامسونگ برای القای تجربه‌ای بی‌نظیز به گیمرها معرفی شد. سامسونگ شرکتی است که همواره مشتریان خود را با معرفی فناوریهای جدید افسون می کند.  یکی از تولیدات با کیفیت این شرکت، نمایشگرهای خمیده آن هستند. سامسونگ در آخرین تلاش خود برای شگفت زده کردن گیمرهای حرفه ای، سری جدید نمایشگرهای خمیده کوانتوم دات (Quantum Dot) را معرفی کرد.
مانیتور خمیده مجهز به فناوری کوانتوم دات جدید سامسونگ، قابلیت‌های کاربرپسند بسیاری را به گیمرها ارائه می دهد و آنها را درگیر در تجربه ای بی نظیر هنگام بازی می کند. در واقع نمایشگر خمیده مدل CFG70 به منظور پاسخ دادن به نیاز گیمرهای حرفه ای طراحی شده است و سامسونگ به این دسته از گیمرها نوید می دهد با تصاویری با وضوح به مراتب بهتر و امکانات بیشتر به بازی خواهند پرداخت.
این شرکت برای نخستین بار از فناوری جدید خود در گیمزکام ۲۰۱۶ و ایفا ۲۰۱۶ رونمایی کرد. سئوگی کیم معاون ارشد بخش نمایش بصری سامسونگ درباره هدف شرکت از معرفی فناوری جدید خود گفت: معرفی فناوری کوانتوم دات و استفاده از این فناوری در نمایشگرهای خمیده نشان داد که این شرکت نگاهی بلند مدت به آینده دارد و می خواهد کیفیتی از تصویر را برای گیمرها به ارمغان آورد که قبلا تجربه نشده است.

 
 

مشخصات مانیتورهای کوانتوم دات سامسونگ

مانیتورهای کوانتوم دات سامسونگ در مدلهای ۲۴ و ۲۷ اینچ عرضه می شوند و توانایی ایجاد ۱۲۵ درصدی رنگ های طیف sRGB را با نرخ کنتراست  ۳۰۰۰:۱ دارد. خمیدگی این مدل نیز  ۱۸۰۰R عنوان شده است و همچنین از طریق فناوری AMD FreeSync اجازه می دهد صفحه نمایش خود را با نرخ به روز رسانی ۱۴۴ هرتز و با کارت گرافیک AMD همگام سازی کنید. سامسونگ با قرار دادن امکانات مختلف در این مانیتور و نیز دکمه‌های میانبر موجود در جلو و پشت آن ، امکان تغییر تنظیمات بازی را برای گیمرها آسان کرده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا