لوازم خانگی

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ در اولین همایش بین المللی صنعت بازی تهران

تهران تا کمتر از یک ماه دیگر میزبان اولین دوره «نمایشگاه و همایش‌های صنعت بازی تهران» خواهد بود. این نمایشگاه قرار است میزبان تعدادی از برترین چهره‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه طراحی و تولید بازی باشد. هدف از این رویداد که با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شرکت فرانسوی گیم کانکشن (Game Connection) برگزار می‌شود، ایجاد ارتباطات لازم برای جهانی کردن صنعت بازی ایران عنوان شده است.
شرکت سامسونگ الکترونیکس از برترین برندهای تولید مانیتورهای گیمینگ هم از جمله اسپانسرهای این رخداد است. جدا از حمایت مالی، شرکت سامسونگ جدیدترین محصولات خود را نیز در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد. یکی از این محصولات مانیتور گمینگ جدید این شرکت یعنی مدل C27FG70 است.
این مانیتور ۲۷ اینچی، اولین مانیتور گیمینگ خمیده دنیا با زمان واکنش ‌پذیری فوق سریع ۱ میلی‌ ثانیه‌ است. در عین حال نرخ بروزرسانی تصویر یا همان Refresh Rate در این نمایشگر به ۱۴۴ هرتز رسیده و در نتیجه به کاربر امکان می‌دهد بدون مشاهده هیچگونه لگ یا توقف در تصویر، حتی پرهیجان‌ترین بازی‌های کامپیوتری را هم به پایان برساند.
همانند پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ، این مانیتور مخصوص بازی نیز با مجهز بودن به فناوری کوانتوم دات تا ۱۲۵٪ طیف نور sRGB، بویژه سبز و قرمز تیره را پوشش می‌دهد که حتی در برابر نور شدید نیز کاملا دقیق و واضح دیده می‌شوند. به این ترتیب در هر کاربردی، از بازی تا مرور اینترنت و تماشای فیلم، تصویری با رنگ‌های زنده را مشاهده خواهید کرد.
 
مانیتورهای گیمینگ سامسونگ در اولین همایش بین المللی صنعت بازی تهران
یکی دیگر از شاخصه‌های جالب توجه این مانیتور، وجود حالت‌های بازی از پیش تعریف شده در تنظیمات آن است که سطح گامای سیاه، نرخ کنتراست و وضوح تصویر برای حالت‌های FPS, RTS, RPG و AOS را بصورت فوری و خودکار به بهترین حالت تغییر داده و لذا در تمامی صحنه‌ها، بدون توجه به نوع بازی، بهترین تصویر در اختیارتان قرار می‌گیرد.
شرکت سامسونگ با هدف زنده کردن هرچه بیشتر فضای بازی، منوهای روی صفحه را نیز به سبک معمول در بازی‌ها طراحی کرده و نیز مانیتور را مجهز به نور ال‌ای‌دی کرده است که متناسب با صدای بازی شما تغییر کرده و بر لذت بازی می‌افزاید.
نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱ این مانیتور، بهترین نسبت موجود در مانیتورهای این رده است و در عین حال فناوری پیشرفته پنل VA سامسونگ نیز میزان برون رفت نور را از کل صفحه نمایش و گوشه‌های آن به حداقل ‌رسانده و در نتیجه چه در نور شدید یا نور بسیار کم، رنگ سیاه کاملا تیره و رنگ سفید کاملا روشن دیده می‌شوند.
انحنای ۱۸۰۰ میلی متری این مانیتور در کنار جایگذاری مناسب بلندگوها، از جمله خصوصیاتی است که امکان غوطه‌ور شدن کامل کاربر در فضای بازی را فراهم کرده و در عین حال مانع از خستگی زودهنگام چشم می‌شود. جدا از انحنای صفحه نمایش، حالت محافظ چشم Eye Saver Mode نیز با کاهش نور آبی، میزان خستگی چشم را به حداقل می‌رساند. نور آبی بیش از هر نور دیگری شبکیه چشم را تحریک می‌کند.
علاوه بر قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته، مانیتورهای C27FG70 سامسونگ به لحاظ ظاهری نیز طراحی بسیار زیبایی داشته و در سال ۲۰۱۶ موفق شدند جایزه بهترین طراحی را از موسسه معتبر Good Design Award ژاپن شد.
این مانیتور از اصلی‌ترین محصولاتی خواهد بود که شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه و همایش بین‌المللی صنعت بازی تهران یا Tehran Game Convention 2017 (TGC 2017) به علاقه‌مندان معرفی خواهد کرد. نمایشگاه تهران از پنج‌شنبه ۱۵ تا جمعه ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۶ در مرکز همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
ثبت نام برای حضور در نمایشگاه، کلاس‌ها و کنفرانس‌های این مراسم از طریق سایت http://fa.tehrangamecon.com/ برای علاقه‌مندان فراهم شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا