اخبار

مایکروسافت تا ابتدای ۲۰۱۸ سرفیس بوک جدیدی روانه بازار نخواهد کرد

چند هفته پیش خبر از عرضه سرفیس بوک جدی مایکروسافت به گوش می رسید. اینگونه که مشخص بود این دستگاه در ماه اکتوبر رونمایی می شد اما حال به نظر میرسد زمان بیشتری را برای عرضه این سرفیس بوک جدید باید منتظر بمانیم.
یکی از خبرنگاران وب‌سایت ZDNet با نام «مری جو فولی» به نقل از منابع مطلع اعلام کرده است که سرفیس‌بوک جدید مایکروسافت که با نام «سرفیس‌بوک ۲» شناخته می‌شود؛ تا اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه نخواهد شد. در حالی‌که طرفداران برای عرضه سرفیس‌ بوک جدید در اواخر امسال لحظه‌شماری می‌کردند؛ گمان می‌رود تنها مدل رده‌بالای سرفیس پرو با پشتیبانی از LTE در اواخر اکتبر به‌صورت رسمی معرفی شود.
البته نکته قابل توجه اینجاست که حتی تا اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی منتظر سرفیس فون جدید نیز نباید ماند چرا که پیش بینی های مایکروسافت غلط از آب در آمده و تاخیر کلی در روند ساخت دستگاه هایش دارد.
برای آشنایی با سرفیس‌فون، بد نیست اشاره کنیم که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر پشتیبانی این مدل از برنامه‌های ۳۲ بیتی وجود دارد. با این‌حال در هنگام استفاده از سرفیس‌فون، تنها به برنامه‌های فروشگاه ویندوز استور محدود خواهید بود. سرفیس‌فون همچنین قابلیت‌های متنوعی را ارائه خواهد داد که پشتیبانی از قلم «سرفیس‌پن» یکی از ویژگی‌های احتمالی آن است. پیش‌تر گمان می‌رفت این مدل در اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی شود؛ اما مدتی بعد مشخص شد که مایکروسافت تا سال آینده، برنامه‌ای برای عرضه این مدل به بازار ندارد.
با اینکه سرفیس‌بوک ۲ در رویداد خبری مایکروسافت در اواخر ماه اکتبر معرفی نخواهد شد؛ اما معرفی تبلت سرفیس پرو جدید با پشتیبانی از LTE می‌تواند به گسترش قابلیت‌های تبلت هیبریدی مایکروسافت کمک کند. ردموندی‌ها، پیش‌تر تأیید کرده بودند که نسخه دیگری از تبلت سرفیس پرو جدید را با پشتیبانی از LTE ارائه خواهند داد. البته تفاوت‌های این مدل با سرفیس پرو جدید هنوز مشخص نشده است؛ اما در ماه آینده، جزئیات بیشتری از این مدل به‌صورت رسمی ارائه خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا