اخبار

مایکروسافت تبلیغ سرفیس بوک ۲ را در اینستاگرام آغاز کرد

مایکروسافت تبلیغ یکی از محصولات جدید خود که در واقع جانشین سرفیس بوک است را آغاز کرد. این شرکت طی یک پست غیر منتظره در روز یکشنبه، یک طراحی جدید لولا را با نام “your key to success” در صفحه رسمی اینستاگرام سرفیس به نمایش گذاشت.
 
به گزارش Windows Central، تصویر منتشر شده متعلق به یک ویدیوی داخلی از سوی مایکروسافت بوده است تا بتواند مفاهیم طراحی سرفیس بوک ۲ را به تصویر بکشد. به نظر می رسد که لولای موجود در تصویر اخیر دست خوش تغییرات طراحی شده و تیزی لبه های آن نسبت به سرفیس بوک اصلی، کمتر شده است.
 
انتظار می رود که لولای سرفیس بوک ۲ به صفحه نمایش لپ تاپ اجازه دهد تا درست مثل نوت بوک های معمولی، به خوبی با کیبورد چفت شود. سرفیس بوک های فعلی به دلیل استفاده از لولاهای اهرمی یک فضای خالی دارند که اجازه می دهد صفحه نمایش از سطح کیبورد فاصله داشته باشد. انتظار می رود که مایکروسافت در اوایل سال آینده از سرفیس بوک ۲ رونمایی کند اما این کمپین تبلیغاتی زود هنگام گواهی می کند که ممکن است مایکروسافت تاریخ رونمایی را به زمانی زودتر از موعد مقرر بیاندازد.
 
مایکروسافت اشاره کرد که یک دستگاه سرفیسی جدید پیش از پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد اما گزارشات نشان می دهند که این شرکت در حال ساخت نمونه اولیه سه دستگاه سرفیسی جدید است و که همه لپ تاپ های All in One هستند و در حال برنامه ریزی برای پیشبرد مراحل تولید این سه محصول است. بنابراین مایکروسافت احتمالاً در ماه اکتبر یک مراسم مطبوعاتی برگزار خواهد کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا