اخبار

مایکروسافت در حال کار بر روی یک گجت پوشیدنی مخصوص کرتانا

 

 
بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است ، کمپانی مایکروسافت در حال کار بر روی گجت پوشیدنی مخصوص کرتانا است. این دستگاه چیزی شبیه به Moto Hint است و نام آن Clip خواهد بود. کلیپ به کاربران اجازه می دهد که از طریق دستگاه با کرتانا ارتباط برقرار کنند.
ما گجت پوشیدنی کرتانا را حداقل تا سال ۲۰۱۶ نخواهیم دید، اما نمونه های آن تا اواخر ۲۰۱۵ آماده می شوند. مایکروسافت تحقیقاتی برای اینکه بفهمد که افراد چگونه با این دستگاه ها کار می کنند و  چگونه پیغام ها را می شنوند و با یک دستیار مجازی و با صدا ارتباطشان را برقرار می کنند. برای مثال یکی از پروژه هایی که مایکروسافت روی آن جدی کار می کند اینست که به والدین هشدارهای سریع راجع به کودکانشان می دهد که قابل تنظیم کردن نیز هستند.
هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا این دستگاه درون گوش قرار می گیرد مانند Moto Hint یا مثل اسمش مانند گوشواره های هوشمند حالت گوش را به خود می گیرد. این دستگاه حتی می تواند با سیری و Google Voice روی آیفون و گوشی های اندرویدی نیز کار کند و فقط محدود به ویندوزفون نیست. ظاهرا هنوز این خبر در حد یک شایعه است و هنوز به طور رسمی تایید نشده است. اما این وسیله می تواند یکی دیگر از تلاش های فرا پلتفرمی مایکروسافت باشد که با دستیار های صوتی دیگر دستگاه ها نیز کار می کند. نظرتان راجع به این ایده ی مایکروسافت چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا