اخبار

مایکروسافت سرفیس از آنچه تصور می شد کم تر فروش می رود

در طول یک سال گذشته محصولات متنوعی از مایکروسافت به بازار عرضه شده است اما به نظر می‌رسد این محصولات نتوانسته‌اند آن‌چنان که باید، عملکرد خوبی داشته باشند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط پگاترون به‌عنوان تولیدکننده‌ی گجت‌های سری سرفیس، استقبال از این محصولات کمتر از حد انتظارات است. حال به نمودار فروش مایکروسافت سرفیس می پردازیم.
طبق گزارش منتشر شده در مورد فروش سری مایکروسافت سرفیس، این سری تولید شده به شدت افت فروش داشته است. پیروی از خط مشی طراحی محصولات سری سرفیس باعث شده است اقبال کاربران به سمت گجت‌های مایکروسافت کاهش یاید و این کمپانی سفارش تولید خود به پگاترون را کاهش دهد.
با این که مایکروسافت سیل عظیمی در تغییرات را به طور ناگهانی در سال ۲۰۱۷ به وجود آورد اما تقاضا برای سری مایکروسافت سرفیس پایین است. می‌توان قیمت بالا را یکی از عوامل اصلی در عدم استقبال از این محصولات خواند. برای مثال سرفیس استودیو مایکروسافت به‌عنوان آل این وان خانواده‌ی سرفیس به‌واسطه‌ی نمایشگر ۲۸ اینچی یک طراحی منحصربه‌فرد و زیبا دارد؛ حال آنکه قیمت آن بسیار بالا است و عملا بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان را از خرید آن عاجز می‌کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا