اخبار

مایکروسافت: هنوز هیچ برنامه ای برای عرضه بازی Halo 5: Guardians برای PC نداریم

چند روز پیش مایکروسافت اعلام کرد Forge، که ابزاری برای ساخت مراحل بازی Halo 5: The Guardians می باشد، در سال جاری میلادی برای Windows 10 عرضه خواهد شد. کاربران در این بازی یا بهتر بگوییم برنامه، قادرند مراحل بازی Halo 5 را توسط کامپیوتر های شخصی، به سلیقه خود ساخته و سپس آن ها را در Xbox One استفاده کنند. با اینکه ۳۴۳ Industries، توسعه دهنده بازی، گفته بود این تنها آغاز کار Halo و کامپیوترهای شخصی است، ظاهرا این کمپانی هنوز بر تصمیم قبلی خود مبنی بر عرضه نکردن بازی اصلی برای PC ایستاده است.
“همانطور که پیش از این هم گفته بودیم، ما هیچ برنامه ای برای عرضه Halo 5: Guardians برای Windows 10 نداریم.”
 
استودیوی سازنده بازی در ادامه گفت:

ما در حال حاضر بر روی ساخت Halo Wars 2 برای Window 10 و Xbox One متمرکزیم. عرضه Forge برای Window 10، به صورت رایگان، فرصت های بسیاری را برای کاربران PC فراهم می کند تا سرگرم محتوای چندنفره Halo 5 شوند و در عین حال ساخته های خود را با گیمرهای Xbox One به اشتراک بگذارند. ویندوز ۱۰، همچنان در حرکت های بعدی فرنچایز Halo مهم خواهد بود.

بازی Halo Wars 2 که توسط کمپانی Creative Assembly، در حال توسعه است برای عرضه در پاییز امسال برنامه ریزی شده است.
 
کمپانی ۳۴۳ Industeries در ادامه این پست خبری اعلام کرد که ابزار Forge بر روی PC با Xbox One قابلیت Cross-Play یا همان بازی بین پلتفرمی ندارد. با این حال هر ساخته ای بر روی نسخه PC، قابلیت استفاده در کنسول Xbox One را دارد. علاوه بر آن، نقشه ها و مد های نسخه کنسولی، بر روی کامپیوترهای شخصی نیز قابل استفاده اند.
 

halo 5
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا