اخبار

مخابرات به دو هزار مشترک اینترنت خسارت داد !

یکی از مشکلاتی که مشترکین سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات با آن روبرو بوده اند و شکایت آنان را به همراه داشته است، موضوع قطعی و اختلال سرویس کاربران بوده است. در پی این شکایات و گلایه ها، شرکت مخابرات استان تهران اعلام کردکه بابت این اختلالات به دو هزار مشترک خسارت پرداخت کرده است.
 
شرکت مخابرات اعلام کرد که علت افت کیفیت اینترنت به دلیل استفاده بیش از حد برخی مشترکان مخابرات از پهنای باند اینترنت است.
 
کامران کاظمی، معاون شرکت مخابرات استان تهران، گفت که در حال حاضر نحوه سرویس دهی به مشترکان مخابرات از اینترنت نامحدود و غیر حجمی به اینترنت حجمی تغییر یافته است. اما تعدادی از مشترکین با قراردادهای قدیمی از اینترنت نامحدود استفاده می کنند و این موضوع سرویس دهی مخابرات را با مشکل مواجه کرده است. برای مثال مشترکی که اینترنت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه استفاده می کند، امکان دانلود ۵ گیگابایت پهنای باند را دارد. اما بعضی از این مشترکین تا ۴۴ گیگابایت پهنتای باند دانلود می کنند. بعضی از کاربران هم تا بیش از هزار گیگابایت مصرف غیرمنصفانه از اینترنت دارند.
 
اخیرا نیز شرکت مخابرات استان تهران از اجرای توافق نامه سطح خدمات اینترنتی برای مشترکانش خبر داد که بر اساس این توافق نامه، مخابرات تا کنون به دو هزار مشترک بابت اختلال و قطعی اینترنت خسارت پرداخت کرده است.
 
بر اساس این توافق نامه، مشترک خدماتی در سه سطح طلایی، نقره ای و برنزی را دریافت می کند و بر اساس آن شرکت ارایه کننده اینترنت در صورت رضایتبخش نبودن سرویس باید به مشترکین خسارت پرداخت نماید.
 
بر اساس این توافق نامه اگر میزان اختلال یا قطعی اینترنت بیش از ۴ درصد باشد، مشترک خسارت دریافت می کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا