اخبار

مداد Apple جایگزین انگشت شما نخواهد شد

019-apple-pencil-970-80
اگر شما از این موضوع مطمئن نبودید، آقای Jonathan Ive مدیر ارشد طراحی کمپانی Apple، این را روشن کرده که مداد Apple در نظر ندارد جایگزین انگشتان شما شود.
آقای Jonathan Ive در گفت و گو با مجله‎ی طراحی تصاویر پس‎زمینه، اینگونه بیان کرده که اشتباه گرفتن نقش مداد Apple که برای Ipad Pro است با نقش استفاده از انگشتان دست خود وقتی که مداد Apple برای دستگاه‎های Apple معرفی شد، امری طبیعی است، اما برای شرکت Apple یک تمایز کاملا روشن وجود دارد.
” او گفت: من فکر می‎کنم این خیلی واضح است که مداد برای ساخت علائم، و انگشت یک رابط بنیادی برای هر چیزی درون سیستم عامل است.”
او توضیح داد که این مدادها برای انواع مختلفی از فعالیت‎ها که اهداف بسیار متفاوتی دارند ساخته شده‎اند.
” ما در ذهن خود این را بسیار واضح می‎دانیم که این کاملا جایگزین انگشت به عنوان رابط نخواهدشد. او همچنین گفت مداد می‎تواند به عنوان ابزاری مفید عمل کند، زمانی که شما تمرکز خود را به طور جدی برروی ایجاد علائم می‎گذارید.”
آیا به زمان‎ استفاده از قلم برگشته‎ایم؟
این تشخیص بسیار مهم است که کمپانی Apple در نظر ندارد از مداد Apple به عنوان قلم استفاده کند، به خصوص باتوجه به این گفته‎ی استبو جابز در سال ۲۰۱۰ ” اگر یک قلم دیدید، آن را منفجر کنید”.
این اساسا مهم بود که رابطی طراحی کنند که نیاز به ابزار دیگری نداشته باشد. حال آنکه مداد دستگاهی است برای کسانی که طراحی، نقاشی، و یا هرچیزی که ایجاد می‎کنند نیاز به دقت بیشتری دارد. چیزی که ما متوجه شدیم این است که درواقع گروهی از مردم وجود دارند که وجود ابزای که بتوانند با آن در زمانی که انگشتان کارساز نیستند، طراحی کنند برایش
ان ارزشمند است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا