اخبار

مدیرعامل شیائومی تصاویر ثبت شده با دوربین Mi 5s را به اشتراک گذاشت

موضوع رونمایی از محصولی به نام Mi 5s توسط کمپانی شیائومی به موضوعی جالب تبدیل شده و هر چند وقت یکبار خبرهایی از آن شنیده می شود. چندی پیش نیز در اخبار خواندید شیائومی اصلا وجود چنین اسمارت فونی را به کلی منکر شده بود. از طرفی شایعاتی به گوش می خورد که از رونمایی از Mi Note S به جای Mi 5s خبر می دهند. در حالیکه اخبار و شایعات در خصوص محصول جدید شیائومی همچنان به گوش می رسد، مدیر عامل این کمپانی، Lei Jun، عکسی را در شبکه ای اجتماعی به اشتراک گذاشته که گفته می شود با این گوشی مورد بحث گرفته شده است.
از تصویر ثبت شده اینچنین بر می آید که این عکس با رزولوشن ۳۲۶۴ در ۲۴۴۸ گرفته شده که مربوط به دوربینی با سنسور حداقل ۱۳ مگاپیکسلی با f/2.0 و سرعت شاتر ۱/۷۵۰ ثانیه و ISO 100 است.
بر اساس شایعات، محصول جدید شیائومی از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با تثبیت کننده اپتیکال ۴ محوری تصویر، فوکوس لیزری و f/1.8 برخوردار است. شایعاتی هم به وجود دوربین دوال اشاره داشته اند. با توجه به اینکه شیائومی قصد دارد پیش از رونمایی از این محصول اشتیاق هواداران را بیشتر کند، بعید نیست این اخبار و شایعات متناقض را عمدا منتشر کرده باشد تا توجه بیشتری را به رویداد خود جلب کند. یکی از این اقدامات هم به اشتراک گذاشتن این عکس توسط مدیرعامل شیائومی است.
در هر حال، انتظار می رود که این محصول جدید در مراسمی رسمی در تاریخ ۲۷ سپتامبر، ۶ مهر، رونمایی شود. این مدل از اسنپدراگون ۸۲۱، شش گیگ رم و ۶۴ گیگ فضای حافظه داخلی برخوردار است که به قیمت ۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
 

شیائومی

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا