اخبار

مدیر بازاریابی مایکروسافت عرضه یک “تلفن هوشمند انقلابی” را تائید کرد

مدتهاست که بسیاری از کاربران تلفن های هوشمند در کنار هواداران و طرفداران کمپانی مایکروسافت و محصولاتش، در انتظار عرضه تلفن هوشمندی از خانواده سرفیس ها هستند. با وجود نا امید کننده بودن فروش سرفیس های اولیه و همچنین اشکالات بسیار زیادی که آنها با خود داشتند، اما سرفیس پرو ۳ توانست توجهات را به سوی مایکروسافت جلب کند و با عملکرد خیره کننده خود، استاندارد جدیدی را در دنیای گجت های دیجیتال به وجود آورد. سرفیس پرو ۴ نیز همین مسیر موفقیت آمیز را طی می کند و به عقیده بسیاری از کارشناسان، تکامل یافته ترین شکل از ایده تبلت هایی است که مایکروسافت قصد داشت آنها را جایگزین لپ تاپ ها کند. همین باعث می شود انتظارات بسیار بالایی از تلفن هوشمند خانواده سرفیس وجود داشته باشد و ردموندی ها نیز با احتیاط بیشتری درباره این دستگاه صحبت کنند.
اما کریس کاپوسلا، مدیر بازاریابی مایکروسافت، اخیرا در مصاحبه ای چشم انداز تلفن های هوشمند سرفیس را مشخص کرده است. در طی این مصاحبه کاپوسلا در پاسخ به اینکه تلفن های هوشمند مایکروسافت هنوز نتوانسته اند رقیبی جدی برای دستگاه هایی مانند آیفون ها باشند و خریداران را وادار به استفاده از آنها کنند تاکید کرد مایکروسافت در حال کار بر روی دستگاهی انقلابی است که بتواند همان مسیری را که تبلت های سرفیس طی کرده اند بپیماید. البته او نامی از Surface Phone یا برندی که مایکروسافت برای تلفن های انقلابی خود در نظر گرفته نیاورد اما به نظر می رسد تعریف وی از “مسیری که تبلت های سرفیس پیموده اند” بتواند به خوبی نشان دهنده هدف بعدی مایکروسافت باشد. او در این مصاحبه به این نکته هم اشاره کرده است که طرفداران باید زمان بیشتری به مایکروسافت برای پیاده کردن این ایده بدهند و اینکه هنوز ایده تلفن های هوشمند بعدی در مرحله آزمایشی به سر می برند.
با توجه به این اظهار نظرها می توان این طور نتیجه گیری کرد که تلفن های هوشمند سری سرفیس در خوشبینانه ترین حالت در انتهای سال ۲۰۱۶ یا در نهایت در سال ۲۰۱۷ به واقعیت تبدیل خواهند شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا