اخبار

مدیر عامل شیائومی: موبایل Mi Note 2 وارد فاز تولید انبوه شده است

«لی جون» (Lei Jun)، مدیر عامل کمپانی چینی شیائومی به تازگی حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo را به دست گرفته و نوشته که موبایل مورد انتظار Mi Note 2 اخیراً وارد فاز تولید انبوه شده است؛ فبلت پرچمداری  که انتظار می رود اواسط ماه آتی میلادی در قالب دو مدل مختلف معرفی و به بازار عرضه شود.
یکی از مدل های Mi Note 2، به نمایشگر خمیده ساخته ال جی با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ مجهز خواهد بود و دیگری، از نمایشگر تخت ۵٫۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ بهره می برد.

 

Xiaomi-Mi-Note-2-currently-in-mass-production-says-CEO-Lei-Jun.jpg-w600

سوخت رسانی هر دو مدل، برعهده چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ خواهد بود که خود از پردازنده ای چهار هسته ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ تشکیل شده است. یکی از مدل ها با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به دست مشتریان خواهد رسید و مدل دیگر، ۶ گیگابایت رم و ۲۶۵ گیگابایت حافظه داخلی را برای کاربر به ارمغان می آورد.
ضمناً گفته می شود که یکی از این دو مدل، از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت بهره می برد و دیگری از یک دوربین با قابلیت لرزشگیر تصویر. ناگفته نماند که هنوز ۵ الی ۶ هفته تا عرضه Mi Note 2 باقی مانده و طی این مدت، مطمئناً خبرهای بیشتری درباره پرچمدار جدید شیائومی افشا خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا