اخبار

مرورگر Opera با ظاهری جدید در گوشی های اندرویدی بروز شد

شرکت ارائه دهنده ی مرورگر اینترنتی Opera به تازگی به روز رسانی جدید برای این مرورگر در سیستم عامل اندروید عرضه کرده است.
فقط چند روز از زمانی که Opera یک به روز رسانی بزرگ نرم افزاری برای مرورگر اینترنتی محبوب خود در سیستم عامل ویندوز عرضه کرد می گذرد و حال این شرکت اعلام کرده که به روز رسانی مشابهی برای سیستم عامل اندروید و گوشی های بهره مند از آن نیز دارد. مشخصاً این نسخه جدید از مرور گر Opera با تغییرات بسیاری همراه خواهد بود.
قبل از اینکه وارد متن شویم بزارید یک نکته را بازگو کنیم; این به روز رسانی هیچ قابلیت جدیدی را برای این مرورگر به همراه نمی آورد ولی به طور کلی ظاهر این مرورگر را دچار تغییرات زیادی می کند.
مرورگر Opera یِ سیستم عامل های اندرویدی طراحی کاملاً جدیدی دارد. بنابر گفته ی توسعه دهندگانِ این مرورگر، این نرم افزار اکنون از طراحی ای تازه، مدرن و الهام گرفته از طراحی کلی سیستم عامل اندروید بهره می برد. تغییرات ظاهری و گرافیکی زیادی در این به روز رسانی وجود دارند پس ما مجبوریم فقط به مهم ترین ها همچون ارتباط سریع(Speed Dial) که اکنون به قسمت چپ نقل مکان کرده و جای خود را به بخش سر خط اخبار داده اشاره کنیم.
شما با این به روز رسانی جدید می توانید از طریق قسمت بالایی مرورگر بین کانال ها اسکرول(Scroll) کنید. اگر بر روی آیکون + در قسمت راست ضربه بزنید می توانید اخباری که دریافت می کنید را شخصی سازی کنید. در قسمت بالایی آن قسمت سر خط اخبار با حالت جدیدی با نام خواندن همراه شده که میتوانید از قسمت تنظمیات به آن دسترسی داشته باشید.همچنین قسمت جدیدی در بخش گوشه ی پایین این مرورگر اضافه شده که از طریق آن می توانید به تاریخچه و یا دانلود های خود نگاه سریع بیاندازید. واضح است که مثل همیشه می توانید با ارتباط برقرار کردن با دستگاه های مجاز اطلاعات مرورگر خود را با آن ها به اشتراک بگذراید.
مرورگر اپرا برای اندروید اکنون از یک منوی سه نقطه ای در قسمت بالا و سمت راست تصویر بهره می برد که به شما امکان دسترسی به گزینه هایی همچون “پیدا کردن یک صفحه” و یا ” اشتراک گذاری” را می دهد. همچنین با قابلیت جدید “اضافه کن” هم اکنون بسیار آسان تر می توانید وب سایت های مورد علاقه ی خود را ذخیره و یا به قسمت ارتباط سریع انتقال دهید. یک ابزار جدید برای ذخیره ی اطلاعات نیز به این به روز رسانی اضافه شده است همراه با کلی تنظیمات جدید که به شما اجازه می دهند مرور گر را آن طور که دوست دارید شخصی سازی کنید.
قابلیت های بسیار بیشتری در آینده ی نزدیک به این مرورگر اینترنتی اضافه خواهند شد همچون قابلیت به سوئیچ کردن بین حالت تبلت و حالت های دیگر، قابلیت تغییر زبان فید های دریافتی و همچنین قابلیت دریافت فایل ها به صورت فولدری.
 
منبع:phonearena.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا