ریپورتاژ آگهی

مسابقه: چه کسی در قلب شماست؟ نامش را بگویید و برنده شوید!

هیچ چیز مهم تر از سلامتی نیست! تا به حال چند بار این جمله را شنید‌ه‌اید؟ حتما به تعداد دفعات زیاد و یقین بدانید که ارزش سلامتی بالاتر از هر موهبتی بوده و بدین خاطر نیاز است تا با رعایت برخی نکات و توجه به مسایلی چون ورزش کردن، عدم استعمال دخانیات، استفاده از غذاهای سالم و… سعی کنیم تا این گوهر گرانبها را حفظ نماییم.
به‌طور حتم سلامت عزیزان و افرادی که آن‌ها را دوست دارید، یکی از اولویت‌های شما در زندگی است و یکی از مطالبی که معمولا در شلوغی زندگی روزمره فراموش می‌شود، سالم ماندن به خاطر عزیزانمان است. به همین منظور، شرکت فیلیپس با همکاری متخصصین تغذیه اقدام به تهیه اپلیکیشن مخصوصی با نام Heart Age Calculator کرده است تا به افراد کمک کند سن قلبشان را محاسبه کنند. شما با استفاده از این نرم افزار و واردکردن برخی اطلاعات، متوجه خواهید شد که سن قلب‌تان چقدر است و با مقایسه آن با سن واقعی خودتان به این مهم می‌رسید که آیا نیاز به مراقبت بیشتر از این عضو حیاتی داشته و یا آنکه توانسته‌اید سلامت خودتان را به‌خوبی حفظ نمایید.
 
مسابقه: چه کسی در قلب شماست؟ نامش را بگویید و برنده شوید!
اگر سن قلب‌تان بیش‌تر از خودتان است، بایستی به دنبال یافتن راه حلی برای پایین آوردنش بگردید. ابتدا بفهمید که چرا چنین اتفاقی افتاده است. خوردن غذاهای چرب و پرکالری، مصرف دخانیات و الکل، تحرک کم، زندگی در شرایط پر استرس، محیط آلوده و… همگی از عواملی هستند که سبب بروز چنین پدیده‌ای می‌شوند. شما با کلیک بر روی لینک زیر، وارد صفحه‌ای خواهید شد که از طریق آن می‌توانید سن قلب‌تان را با پاسخ به چند سوال ساده، پیدا کنید.
 

محاسبه سن قلب

 
حال شرکت فیلیپس دوست دارد تا به شما کمک کند تا سن قلب خودتان و یا کسانی که به آن‌ها اهمیت می‌دهید را پایین‌تر آورده و جوان کنید. پس با راه اندازی یک مسابقه جذاب اینستاگرامی و یادآوری اهمیت سلامت افراد، نخستین گام را در این امر حیاتی برداشته است. برای شرکت در مسابقه، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که عکس شخصی که قلب‌تان برای وی می‌تپد را در در پیج اینستاگرام خودتان به اشتراک بگذارید تا وی بداند که چقدر برای‌تان عزیز است. ۳ شرکت کننده خوش شانس در این مسابقه برنده سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9220 می‌شوند تا بتوانند برای خود و عزیزانشان انواع غذاهای سالم و خوشمزه خانگی تهیه کنند.
 

چگونه در این مسابقه شرکت کنم؟

همان گونه که بالاتر گفتیم، شما بایستی عکس و نام فرد مورد علاقه خود را در پیج اینستاگرام و البته درج هشتگ توقلبمی (#توقلبمی) به اشتراک بگذارید؛ همچنین صفحه اینستاگرام فیلیپس با آدرس @philiwomen.ir را نیز منشن نمایید. تصویری که بدین منظور انتخاب می‌کنید، می‌تواند عکس وی، عکس شما با ایشان و یا عکس دست جمعی باشد. برای نوشتن کپشن زیر عکس هم شما مختار هستید و گذاشتن این تصویر و متن آن، وابسته به خلاقیت خود شماست.
 
مسابقه: چه کسی در قلب شماست؟ نامش را بگویید و برنده شوید!
 
پس برای حضور در این مسابقه، شما بایستی تصویری در ارتباط با فرد مورد علاقه خودتان در اینستاگرام را آماده کرده و در کنار نام وی، #توقلبمی و صفحه@philiwomen.ir  را درج کنید تا به همین راحتی وارد مسابقه سلامتی فیلیپس شوید.
 

تاریخ مسابقه و جوایز آن چه هستند؟

مسابقه اینستاگرامی فیلیپس از روز ۲۱ خردادماه آغاز و تا پایان روز ۹ تیرماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت. اسامی برندگان مسابقه در روز ۱۵ تیرماه در بلاگ فیلیپس و صفحه اینستاگرام آن ادامه اعلام می‌شود.
از آنجایی که فیلیپس به سلامتی شما بسیار اهمیت می‌دهد، به قید قرعه به ٣ نفر از کسانی که تصویر مشخص شده را با هشتگ توقلبمی در پیج اینستاگرام خودشان منتشر کرده باشند، دستگاه سرخ کن HD9220 که نیازی به روغن جهت پخت و پز  یا حتی سرخ کردن ندارد، اهدا می‌کند. این وسیله بسیار کاربردی و مفید، مخصوص به کسانی است که دوست دارند قلبی همیشه جوان داشته و به سلامت خود و اطرافیان‌شان بهای زیادی می‌دهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا