اخبار

مسنجر فیس بوک از نمایش و به اشتراک گذاری فایل های دراپ باکس پشتیبانی می کند

به اشتراک گذاری فایل های دراپ باکس از داخل گوشی کار سختی نیست. شما می توانید به راحتی این اپلیکیشن را باز کنید، لینک های اشتراک گذاری خود را بسازید و آنها در هر چت و ایمیلی کپی کنید. اما مطمئن باشید که این روش به اندازه به اشتراک گذاری مستقیم فایل ها آسان نیست. به همین دلیل فیس بوک تصمیم گرفته راه چاره ای برای آسان تر شدن این مراحل پیدا کند و خبر خوشحال کننده اینجاست که اگر در اغلب موارد از مسنجر فیس بوک استفاده می کنید، از این پس همه این مراحل مثل آب خوردن خواهد بود.
فیس بوک به تازگی اعلام کرده که کاربران می توانند فایل های دراپ باکس خود را مستقیماً از داخل مسنجر به اشتراک بگذارند. این بدان معنی ست که کاربران می توانند به چت کردن خود ادامه بدهند و در عین حال، فایل های خود را نیز به اشتراک بگذارند. بر خلاف اینکه پیش از این مجبور بودند صفحه چت مسنجر خود یا هر کدام از اپلیکیشن های مورد استفاده دیگر را ببندند و اپلیکیشن دراپ باکس را باز کنند تا بتوانند فایل های خود را به اشتراک بگذارند.
 

مسنجر فیس بوک

 
به گفته فیس بوک:

شما از این پس می توانید عکس ها، ویدیوها و فایل های ذخیره شده در دراپ باکس خود را مستقیماً از مسنجر فیس بوک به اشتراک بگذارید. این یکپارچه سازی یک دسترسی سریع و آسان را برای به اشتراک گذاری عکس های سفرهایتان، فیلم های خانوادگی و همه فایل های دراپ باکس را در اختیارتان قرار می دهد؛ بدون اینکه نیاز داشته باشید از اپلیکیشن مسنجر خارج شوید.

تنها کاری که کاربران باید انجام دهند نصب هر دو اپلیکیشن مسنجر و دراپ باکس روی گوشی هایشان است تا بتوانند به این قابلیت دسترسی داشته باشند. Stan Chudnovsky، مدیر محصولات مسنجر اضافه کرد:
 

ما می خواهیم مردم همانطوری که دلشان می خواهد در مسنجر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اضافه کردن قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای دراپ باکس مستقیماً از داخل مسنجر تنها با  چند ضربه روی صفحه نمایش، به کاربران کمک می کند تا سبک زندگی و شخصیت خود را به راحتی در مکالمات خود ابراز کنند.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا