اخبار

مشخصات تلفن هوشمند وان پلاس ۳ لو رفت

به نظر می‌رسد حرف‌ و حدیث‌ها پیرامون تلفن هوشمند وان پلاس ۳ این روز‌ها داغ‌تر از قبل دنبال می‌شوند و علاقه‌مندان به محصولات این شرکت بی‌صبرانه منتظر پرچم‌دار جدید آن هستند. روز گذشته، این کمپانی اعلام کرد که تلفن هوشمند وان پلاس ۳ را بار دیگر با واقعیت مجازی معرفی می‌کند.
پیش از این، کمپانی چینی وان پلاس از اولین هدست واقعیت مجازی خود با نام لوپ وی‌آر (Loop VR) رونمایی کردند که به‌صورت رایگان در اختیار ۳۰ هزار کاربر اول قرار گرفت (البته این پیشنهاد ویژه خیلی زود به پایان رسید). امروز پس از انتشار تصویر سلفی یکی از کارکنان این شرکت با تلفن هوشمند وان پلاس ۳ دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی تا حد زیادی تایید شد.
اما تلفن وان پلاس ۳ چه مشخصات دیگری را شامل می‌شود؟ مثل همیشه، لو دهنده معروف اینترنتی به نام Evleaks، از مشخصات اولیه این محصول پرده‌برداری کرده است.
Evleaks در توییت صبح امروز از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و NFC در تلفن وان پلاس ۳ خبر داد. همان‌طور که در اسکرین شات منتشر شده توسط Evleaks مشاهده می‌کنید، نسخه سوم از پیش‌نمایش اندروید N بر روی این تلفن هوشمند نصب شده است. هنوز عرضه تلفن هوشمند وان پلاس ۳ با اندروید N یا مارشمالو (۶٫۰٫۱) در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ این موضوع به تاریخ عرضه نسخه نهایی اندروید N (احتمالا نوتلا) و همچنین کمپانی وان پلاس بستگی دارد.
در این اسکرین شات کاملا مشخص است که تلفن هوشمند وان پلاس ۳ با نسخه RAIN A3000 شناخته می‌شود و از نسخه ۳٫۱٫۰ اکسیژن بهره می‌برد.
البته هنوز برخی قسمت‌های این پازل کم هستند. از جمله این موارد می‌توان به حافظه RAM و گنجایش باتری تلفن وان پلاس ۳ اشاره کرد. شایعات از گنجایش باتری بسیار بالای این محصول به نسبت نسخه‌های قبلی خبر داده‌اند، اما متاسفانه هنوز در این زمینه سرنخ خوبی پیدا نکرده‌ایم. با توجه به مشخصات مذکور، ارائه نسخه ۶۴ گیگابایتی از تلفن هوشمند وان پلاس ۳ با حافظه ۴ گیگابایتی رم آن‌چنان دور از انتظار نیست. البته اخیرا در برخی گزارش‌ها، از نسخه ۳۲ گیگابایتی این محصول با حافظه رم ۳ گیگابایت خبر داده بودند.
کمپانی سازنده هنوز از تاریخ رونمایی رسمی وان پلاس ۳ حرفی نزده است. البته نام این محصول در اوایل هفته جاری رسما توسط مسئولان این شرکت چینی تایید شده بود که البته آن‌چنان ما را غافلگیر نکرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا