اخبار

مشخصات حافظه و رم آیفون ۱۰

طبق آخرین اطلاعات بدست آمده از آیفون ۱۰  این گوشی استثنایی و جدید اپل دارای رم ۳ گیگابایتی است همچنین این گوشی از یک باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری استفاده می کند.
اطلاع داشته باشید که در مقایسه با دو نسخه‌ی دیگر آیفون‌ که هم‌اکنون راهی بازار شده‌اند، آیفون ۱۰ از وجود باتری بزرگ‌تری بهره می‌برد. آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به ترتیب از وجود باتری‌هایی با ظرفی ۱۸۲۱ و ۲۶۹۱ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برند.
یکی از دلایل استفاده از آیفون ۱۰ از باتری با ظرفیت بالاتر ، استفاده از دوربین کینکت وار این گوشی است. آیفون ۱۰ همچنین از دوربین دوگانه‌ای بهره می‌برد که در آن هر دو دوربین از وجود فناوری لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‌کنند؛ این در حالی است که اپل معمولا در گوشی‌های مجهز به دوربین دوگانه، تنها در دوربین اصلی از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد.
همچنین باید به نمایشگر ۵.۸ اینچی اولد مورد استفاده در آیفون ۱۰ اشاره کرد؛ هرچند این نمایشگر اولد در مقایسه با ال‌سی‌دی مصرف پایین‌تری دارد و از این‌رو نمی‌توان نمایشگر آیفون ۱۰ را یکی از منابع پرمصرف انرژی این گوشی هوشمند خواند. از جمله‌ی اطلاعات دیگر فاش شده در مورد مشخصات فنی آیفون ۱۰ باید به فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی تراشه‌ی این گوشی اشاره کرد که مشابه با فرکانس پردازشی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا