اخبار

مشخصات دو گوشی میان رده جدید از Vivo با شماره مدل های Y37A و Y51A فاش

در حالی که این روزها همه منتظر رونمایی از تلفن پر سر و صدای ویو ایکس ۶ ( Vivo X6 ) می باشند ، امروز تصاویر و مشخصات دو گوشی میان رده جدید از ویوو با شماره مدل های Y37A و Y51A از طریق سازمان TENAA چین به بیرون درز کرده است.
Vivo Y37A
بر اساس اطلاعات فاش شده ، گوشی Vivo Y37A دارای تراشه هشت هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی، نمایشگر ۵.۵ اینچی TFT با رزولوشن ۱۲۸۰ × ۷۲۰ پیکسل، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا و پلتفرم Android 5.0.2 Lollipop می باشد.
تجهیزات تصویر برداری این گوشی را نیز یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی تشکیل داده است.میان رده جدید ویوو ۱۶۹ گرم وزن دارد و در ابعاد ۶.۷۹ × ۷۷ × ۱۵۴ میلیمتر ساخته شده و تنها در اپشن رنگ سفید خواهد آمد.
Vivo Y51A
مدل ضعیف تر که Vivo Y51A نام دارد ، دارای تراشه چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی، نمایشگر ۵ اینچی TFT با رزولوشن ۵۴۰ × ۹۶۰، یک گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا، دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی می باشد.
ویوو Y51A دارای وزن ۱۵۷ گرم و ابعاد ۷.۵۲ × ۷۱.۷ × ۱۴۳.۸ میلیمتر می باشد. اندروید۵.۰.۲ لالی پاپ را اجرا کرده و این گوشی نیز تنها در رنگ سفید عرضه خواهد شد.
از قیمت و زمان عرضه این دو گوشی سخنی به میان نیامده است اما با توجه به دریفات تاییدیه TENAA برای آنها ، به نظر نمی رسد زمان زیادی تا رونمایی از این محصولات باقی مانده باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا