اخبار

مشخصات زنفون ۵ افشا شد

مشخصات زنفون ۵ افشا شد

کمپانی ایسوس این روزها به دنبال آماده‌سازی تلفن‌های همراه هوشمند زنفون های جدیدی است که قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ از آن‌ها رونمایی کند. بااین‌حال در حال حاضر اطلاعاتی از این تلفن‌های همراه هوشمند به همراه مشخصات داخلی و طراحی آن‌ها منتشرشده است اما جدیدترین اخبار مربوط به زنفون های جدید اطلاعات یادشده تکمیل می‌کنند.
در تصویری که به‌تازگی به‌صورت آنلاین منتشرشده است می‌توان بدنه جلویی ایسوس زنفون ۵ را که به‌عنوان پرچم‌دار بعدی این کمپانی شناخته می‌شود، مشاهده کرد. البته در حال حاضر به لطف ابزار بنچمارک گیری انتوتو (AnTuTu) که برای تست عملکرد تلفن‌های همراه هوشمند به کار می‌رود، اطلاعاتی درباره سخت‌افزار این دستگاه نیز به دست ما رسید.
اگر اطلاعات به دست رسیده از انتوتو درست باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این تلفن همراه هوشمند ایسوس از اسنپ دراگون ۸۴۵ در درون خود استفاده کند که در کنار حدوداً ۶ گیگابایت رم قرارگرفته است. بااین‌حال متأسفانه میزان حافظه داخلی گزارش‌شده از سوی این ابزار بنچمارک گیری اندکی نومیدکننده و تنها ۳۲ گیگابایت است.
از دیگر مشخصات این دستگاه مربوط به صفحه‌نمایش ان است که از رزولوشن غیرمعمول ۲۲۴۶ x ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد که البته این رزولوشن به‌صورت دقیق نشان‌دهنده این نکته است که صفحه‌نمایش یادشده از یک شکاف بهره می‌برد که محل قرارگیری چند حس‌گر و دوربین جلویی است. البته لازم به ذکر است که درباره دوربین زنفون ۵ هنوز اطلاعاتی در دسترس نداریم و انتوتو به مشخصات این بخش دسترسی ندارد. بااین‌وجود هنوز به‌صورت صددرصدی نمی‌توان به اطلاعات به‌دست‌آمده از انتوتو اعتماد کرد و البته به کار بردن تنها ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای پرچم‌دار یک کمپانی بسیار عجیب و دور از ذهن به نظر می‌رسد. به‌این‌ترتیب بهتر است تا هفته آینده منتظر باشیم و ببینیم که در مراسم رونمایی از این تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار با چه مشخصاتی مواجه خواهیم شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا