اخبار

مشخصات شایعه شده نکسوس ساخت هواوی درز کرد

نام: Rumored-specs-outed-for-Huawei-built-Nexus-handset.jpg.png نمایش: 246 اندازه: 59.0 کیلو بایت


اخبار درز کرده از چین گزارش می دهند که نسل بعدی نکسوس هم اینک توسط هواوی در حال ساخت است. دستگاه بی نام که جایگزین ابزار ۶ اینچی نکسوس ۶ ساخت موتورولا خواهد شد. مشخصات نکسوس بعدی در سایت Webio و توسط تحلیلگر IT پان جیوتانگ لو رفته است.
شایعه شده است که این گوشی از یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰x1440 با پنل OLED ساخت سامسونگ تولید خواهد شد. در حالی که پرچم دار شرکت سازنده یعنی هواوی از چیپ قدرتمند kirin استفاده می کند اما نکسوس بعدی از سیستم روی چیپ ۸۱۰ کوالکام قدرت می گیرد. مشخص است که این تصمیم توسط گوگل گرفته شده است… هواوی از رزولوشن QHD هم در آخرین پرچمدار خود استفاده نکرد. این شرکت اعتقاد دارد که کاربران نمی توانند تفاوت زیادی بین رزولوشن ۱۹۲۰x1080 با ۲۵۶۰x1440 پیدا کنند. بنابراین میتوانیم حدس بزنیم گوگل در اینجا نیز مقید کرده که رزولوشن QHD باید در پرچمدار بعدی خانواده نکسوس استفاده شود.
علاوه بر نکسوس ساخت هواوی شایعاتی راجع به بازگشت LG به بازی نکسوس بعد از یک سال دوری به گوش می رسد. تولید کننده ای که مسئول تولید دو گوشی نکسوس ۴ و نکسوس ۵ بود قبل از اینکه توسط موتورولا کنار زده شود. سایر تولید کنندگان نکسوس HTC (نسخه اول یعنی نکسوس وان) و سامسونگ دو مدل (نکسوس اس و گلکسی نکسوس) هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا