اخبار

مشخصات و قیمت شیائومی Mi 6 به بیرون درز کرد !!!

اگرچه از معرفی شیائومی Mi 5 زمان زیادی نمی‌گذرد، اما بازار شایعات در مورد مدل جایگزین آن یعنی Mi 6 در حال داغ شدن است. آخرین اطلاعات از فروشگاه اینترنتی شیائومی به بیرون درز پیدا کرده که مشخصات و قیمت آن را نشان می‌دهد. با توجه به مشخصات فنی، این مدل با دستگاه “markw” که در گذشته توسط Geekbench آزمایش شده بود، متفاوت است. این اطلاعات در زمان نامناسبی به بیرون درز کرده، چون اخیرا شایعات خبر از وجود Mi 5s و معرفی آن در ۳ ماهه سوم سال جاری می‌دادند، پس به احتمال زیاد اطلاعات منتشر شده در رابطه با Mi 6 شایعه هستند.
براساس این اطلاعات، Mi 6 قیمتی ۴۹۹ دلاری داشته و به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز خواهد بود، اگرچه این رزولوشن برای کاربردهای معمولی عالیست اما برای واقعیت مجازی مناسب نیست. نمونه آنلاک شده آن از رابط کاربری MIUI 7 و به احتمال زیاد اندروید ۶ بهره می‌برد. با توجه به رزولوشن کم این مدل، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۳۰ استفاده شده در آن به همراه ۴ گیگابایت رم، قدرت خارق‌العاده‌ای را به نمایش خواهد گذاشت. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی به همراه دوربین دوگانه ۴ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی (خبری از پشتیبانی از حافظه خارجی یا عدم آن وجود ندارد) از دیگر مشخصات فنی آن هستند.
در این دستگاه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، سنسور اثر انگشت، NFC و سنسور مادون قرمز (IR blaster) وجود خواهد داشت. انداره آن ۱۴۸.۵۵ × ۷۱.۲ × ۷.۲ و وزنش برابر با ۱۳۵ گرم مشخص شده است. اگرچه این اطلاعات به علت غلط‌های املایی و زمان افشا عجیب، اعتبار چندانی ندارد، اما به نظر می‌رسد که این اطلاعات و قیمت متعلق به پرچمدار بعدی شیائومی باشد.
 
Xiaomi_Mi6_Leak-1600x748
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا