اخبار

مشخصات لو رفته از گوشی ال جی وی ۲۰ در یک وبلاگ چینی رویت شد !

همانطور که می‌دانید، تنها گوشی محبوب و پرحاشیه باقی مانده برای چند ماه پایانی سال ۲۰۱۶ ، آیفون ۷ اپل (Apple iPhone 7) نیست و شرکت‌های دیگری از جمله اچ تی سی (گوگل)، شیائومی، ال جی و میزو به زودی از تلفن‌های هوشمند جدید خود رونمایی می‌کنند. محصولات کمپانی ال جی طرفداران بسیار وفاداری در سراسر کره خاکی دارند و حالا این شرکت می‌خواهد موفقیت خود در اولین نسل از سری وی (V) را دوباره و با گوشی ال جی وی ۲۰ (LG V20) تکرار کند.
چیزی تا فرا رسیدن روز رونمایی ال جی از این محصول باقی نمانده است و حتی گفته می‌شود گوشی ال جی وی ۲۰ فردا رسما رونمایی شود. مسئولان کره‌ای قول بهترین تجربه ویدیو و صدا را در این محصول خود داده‌اند. اما آیا ال جی می‌تواند به این مهم دست یابد؟
اگر جدیدترین شایعات لو رفته در وبلاگ‌های چینی لو دهندگان درست باشد، باید انتظار قرارگیری تراشه ESS audio DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) در این محصول را داشته باشیم؛ بدین ترتیب صدای ۳۲ بیتی را می‌توان در گوشی ال جی وی ۲۰ تجربه کرد. علاوه بر این گفته می‌شود پرچمدار جدید ال جی با دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی همراه است؛‌ کره‌ای ها سال گذشته در گوشی ال جی وی ۱۰ (LG V10) دوربین دوگانه را در پنل جلویی قرار داده بودند و حالا شاهد دوربین دوگانه پشتی در نسل دوم از سری وی هستیم. سایر مشخصات لو رفته در جدیدترین گزارش مربوط به این گوشی، برای یک پرچمدار فصلی کاملا معقول به نظر می‌رسد؛ از صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی کواد اچ دی گرفته تا تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت حافظه رم و همچنین یک باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی آمپر! میزان ظرفیت باتری این محصول ما را تا حدی غافلگیر کرد.
 

lg-v20-specs-rumor

 
کمپانی ال جی سابقه خوبی در بخش باتری و میزان شارژ دهی داشته است و گوشی X Power این شرکت اخیرا به صدر جدول بنچمارک‌های مختلف رسید. با این حال قرار گرفتن یک باتری با ظرفیت بالا در یک گوشی پرچمدار کمتر اتفاق می‌افتد.
فردا باید منتظر برگزاری رویداد معرفی رسمی گوشی ال جی وی ۲۰ باشیم و ما نیز با پوشش کامل این مراسم همراه شما خواهیم بود. باید دید آیا این پرچمدار واقعا با چنین باتری بزرگی همراه خواهد شد یا خیر. قیمت این گوشی به احتمال زیاد ۶۰۰ دلار بوده و در تاریخ ۲۳ سپتامبر (دوم مهر ماه) روانه بازار می‌شود. نظر شما در مورد این خبر چیست؟
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا