اخبار

مشخصات و تصویر نسخه ۲۰۱۶ گوشی سامسونگ گلکسی j1 به بیرون درز کرد

طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده اس ، کمپانی سامسونگ در حال کار بر روی نسخه ۲۰۱۶ از گوشی گلکسی J1 می باشد.این شایعات توسط اکانت S_leak@ در توییتر منشتر شده و منبع خبر ادعا کرده که نسخه ۲۰۱۶ گوشی Galaxy J1 سامسونگ با تغییرات زیادی نسبت به نسل قبلی خود روانه بازار خواهد شد.S_leak@ همچنین به برخی از مشخصات فنی این گوشی اشاره کرده که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.
S_leak@ عقیده دارد که سامسونگ اندازه ی صفحه نمایش گلکسی J1 جدید را از ۴.۳ اینچ (نسخه ی ۲۰۱۵) به ۴.۵ اینچ افزایش خواهد داد.البته رزولوشن تصویر آن به همان اندازه ی ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی -همانند مدل سابق خود- باقی می ماند.
منتشر کننده خبر در ادامه افزوده است که نسخه ی ۲۰۱۶ از گلکسی J1 با یک تراشه ی اگزینوس ۳۴۵۷ طراحی شده که شامل پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی Mail-T720 می باشد. برای این گوشی یک گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده و اندروید ۵.۱.۱ هم از قبل بر روی آن نصب می شود. این در حالی است که نسخه ی اصلی این دستگاه از یک پردازنده ی ۲ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۲ گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Mail-T400 بهره برده و رم آن هم ۵۱۲ مگابایتی بوده است.
مدل اصلی گلکسی J1 در ماه فوریه ی سال گذشته عرضه شد، بنابراین انتظار می رود که این مدل هم حوالی این موقع از سال عرضه شود و بنابراین احتمالا به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.
S_leak@ همچنین یک تصویر هم از این گوشی منتشر کرده که در ادامه مشاهده خواهید کرد :
با تمام این تفاسیر ، فعلا پیشنهاد می کنیم این خبر را فعلا تحت عنوان یک شایعه بپذیرید ولی اگر به این زودی شاهد تاییدیه ی این دستگاه در FCC و یا TENNA باشیم، بدل شدن آن به واقعیت حتمی است.
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا