اخبار

مشخصات نوکیا ۷ پلاس فاش شد

نوکیا ۷ پلاس

کمپانی فنلاندی اچ ام دی گلوبال قرار است با سورپرایزهای شگفت‌انگیز خود در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۸ میلادی بسیاری از طرفداران خود را خرسند کند. در همین راستا نیز قرار است تا این کمپانی در کنار پرچم‌دار جدید برند نوکیا از تلفن همراه هوشمند بسیار قدرتمند و البته میان رده‌ای نیز رونمایی کند که بسیاری آن را نسخه بهبودیافته نوکیا ۷ می‌دانند.
ازآنجایی‌که نوکیا ۷ مختص کشور چین است، این مدل جدید که انتظار می‌رود در مدت کوتاهی پس از رونمایی وارد بازار جهانی شود، افزونه‌ای جدید به پروفایل تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی اچ ام دی است. البته پیش‌ازاین در رابطه با این تلفن همراه جدید که بانام نوکیا ۷ پلاس شناخته می‌شود، سخن‌هایی به میان آمد. اما این اولین باری است که تمامی اطلاعات مربوط به این دستگاه در تاریخ قبل از رونمایی آن به‌صورت تمام و کمال افشاشده است.
به‌احتمال بسیار زیاد، نوکیا ۷ پلاس با دوربین دوقلوی ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی خود در کنار رم و حافظه داخلی ۴ و ۶۴ گیگابایتی می‌تواند جای خالی یک پرچم‌دار را برای کاربر خود پر کند. بااین‌حال تنها نکته منفی در این رابطه این است که این دستگاه هوشمند با پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ عرضه می‌شود که البته استفاده از این پردازنده نه‌چندان قوی در یک تلفن همراه هوشمند میان رده بسیار طبیعی است.
اطلاعات دیگری که در رابطه با نوکیا ۷ پلاس فاش شده است مربوط به لنز دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی تجهیز شده با فناوری Tetracell به همراه صفحه‌نمایش بسیار بزرگ ۶ اینچی با نسبت ۱۸:۹ که با گوریلا گلس پوشیده شده است. همچنین سیستم‌عامل در نظر گرفته‌شده برای این دستگاه اندروید ۸ خواهد بود و از درگاه یو اس بی نوع C به همراه فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.
بااین‌حال چیزی که در اینجا حائز اهمیت است این نکته است که اطلاعات یادشده از تنها یک منبع در کشور چین نشاءت می‌گیرند پس بنابراین این احتمال وجود دارد که دقت این اطلاعات کم باشد. بااین‌حال تنها چند هفته تا رونمایی از این دستگاه زمان باقی است و به‌زودی می‌توانیم از مشخصات اصلی آن مطلع شویم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا