اخبار

مشخصات کامل تبلت آشپزخانه ای Galaxy View سامسونگ به بیرون درز کرد !!!

shaaa1

بازار تبلت های آشپزخانه روز به روز در حال گسترش است. در گذشته شاهد تبلت های طراحی شده مخصوص آشپرخانه زیادی بودیم که برای مثال می توان به تبلت های Alcatel OneTouch Xess  و Sony Tablet Z Kitchen Edition نام برد. حالا نویت سامسونگ با تبلت Galaxy View اش رسیده تا نقش خود را در این حوزه ایفا کند. مدت ها بود که شایعات عرضه این تبلت به گوش می رسید ولی حالا با لیک شدن مشخصات بیشتری از آن به نظر می آید که به زمان معرفی و عرضه رسمی آن نزدیک تر می شویم. با ما همراه باشید.
در اطلاعات لیک شده آمده که این تبلت دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۱۸٫۴ اینچی با رزولیشین ۱۹۲۰×۱۰۸۰ Full HD و غلظت پیکسل ۱۲۰ppi است. پردازنده ای قدرت بخش به این تبلت نیز قرار است پردازنده ای جدید از سری اگزینوس ها باشد؛ اگزینوس ۷۵۸۰ با کد Carmen2 که دارای فرکانس مرکزی ۱٫۶GHz است.

قرار گیری تبلتی بزرگ ولی زیبا کنار اجاق آشپزی!

از دیگر مشخصات لو رفته از این تبلت می شود به ۲ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و قابل افزایش از طریق اسلات میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت و نیز دوربین جلوی ۲٫۱ مگاپبکسلی برای انجام تماس های تصویری اشاره کرد. همچنین در اطلاعات منشتر شده آمده که هیچ دوربین پشتی برای این تبلت در نظر گرفته نشده است که با توجه به اندازه ۱۸٫۴ اینچی آن و تصور فیلم برداری با چنین تبلت بزرگی به نظر تصمیم معقولانه ای می آید!
این تبلیت همچنین از سیم کارت های پهن باند ۳G و LTE، اتصال به شبکه WiFi، بلوتوث نسخه ۴٫۱ و GPS پشتیبانی کامل دارد. در مورد پشتیباتی یک تبلت آشپزخانه از GPS باید بگوییم که طبق اطلاعات منتشر شده ظاهرا قرار است یک قاب مخصوص برای قرارگیری در داشبورد ماشین هم برای آن عرضه شود. باطری این تبلت هم قرار است یک باطری ۵,۷۰۰mAh با ۸٫۵ ساعت قابلیت پخش مداوم ویدئو باشد.

وجود چنین تبلتی به عنوان لوازم خانگی یکی از برنامه های تولید کنندگان بزرگ از جمله سامسونگ برای اتصال لوازم خانگی از طریق اینترنت اشیاست که در کنفرانس های اخیرش بسیار روی آن تاکید داشت. با وجود چنین تبلتی در خانه می توان تلویزیون و دیگر لوازم خانگی سامسونگ خود را به آن متصل کرد و همه آن ها را به وسیله اینترنت اشیا و از طریق این تبلت کنترل کرد.
قرار است این تبلت قیمتی حدود ۵۹۹ دلار داشته باشد. به هر حال باید منتظر جزییات رسمی از طرف سامسونگ بمانیم.
 
شما چه فکر می کنید؟ نظرات خود را با در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا