اخبار

مشخصات کامل فنی سنسور ۲/۳ اینچی سونی منتشر شد

اگرچه تاکنون حرف و حدیث‌های بسیاری در مورد سنسور انحنادار سونی به گوش رسیده اما تا امروز اطلاعات دقیق و کاملی از ویژگی‌های فنی آن در دست نبود. امروز وب‌سایت CNBeta بالاخره جزئیات کاملی را از ویژگی‌های مدل ۲/۳ اینچی این سنسور منتشر کرده که در نگاه اول به شدت قابل‌توجه به نظر می‌رسد.
همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نخستین سنسور انحنادار دنیا یک رزولوشن ۲۲ مگاپیکسلی خواهد داشت، با ۱۰.۸ توقف گستره‌ی دینامیکی در ایزو ۶۴۰، حساسیت ۴۱.۱ DB در ایزو ۴۰۰ و قابلیت عکس‌برداری پی‌درپی ۱۲ فریم بر ثانیه در رزولوشن کامل. این سنسور همچنین دارای نسبت سیگنال به نویز ۱۸ درصد است؛ رقمی که در دوربینی مانند Canon 5DMarkIII یافت می‌شود!
لنز حیرت‌انگیزی نیز که این سنسور را همراهی خواهد کرد مدلی ۷.۸۳ میلی‌متری با F/1.2G می‌باشد که تنها ۶.۵ میلی‌متر ضخامت دارد! وب‌سایت Sony Alpha Rumors معتقد است که با چنین مشخصاتی، دوربین مجهز به این سنسور می‌تواند کوچک‌ترین و درعین‌حال با کیفیت‌ترین دوربین کامپکت دنیا را نتیجه دهد.
با توجه به سایز آن، این سنسور ظرفیت بسیار خوبی جهت قرارگیری در اسمارت‌فون ها را دارا می‌باشد که می‌تواند قدمی بزرگ و رو‌به‌جلو در عکاسی با موبایل به حساب آید.

طبق اخبار پیشین، شانس عکاسان برای دیدن مدلی فول‌فریم از این سنسورها همراه با یک لنز ۳۵ میلی‌متری F/1.8 کامپکت زایس نیز همچنان بسیار بالاست. در واقع نخستین دوربین فول فریمی که در جیب‌های شما جا خواهد شد!
انتظار می‌رود در نمایشگاه فوتوکینای امسال که در سپتامبر برگزار می‌شود، مدل ۲/۳ اینچی این لنزها از سوی سونی رونمایی شود.
 
پایان خبر./
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا